ovlov86 Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Hvor mye betalte du for Bremboskivene? Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Jeg får kjempegode rabatter, så for skiver fram + bak, klosser fram + bak, håndbrekk-sko og 4 bremseslanger, betalte jeg 2500 kr. Helt OK pris :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Ny time på tirsdag, forresten. Hvis været er bra, så kanskje jeg vasker bilen og motorrommet før da, ser kanksje litt mer "lovende" ut.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 du var ikke muligens i askim i dag? rundt 9 tiden? var en toførr som ligna veeldig på den din.. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 så frekk og legger ut bilde :P bremserør er tingen :D får håpe de møkkafolka blir fornøyd nå da.. hvis det ikke er nok forspenn nå så kan de dra dit møkka gror.. faen meg så mye forspenn at det er like før fjørskåla bryter isammen Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 du var ikke muligens i askim i dag? rundt 9 tiden? var en toførr som ligna veeldig på den din.. Jeg har ikke vært i askim siden lenge før nyttår, så nei dessverre det var ikke meg. :) Rogern: Ja, fy fa*n jeg kommer til å gå berserk innpå der hvis de ikke godkjenner bilen nå.. Da begynner jeg å le! Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 "Godkjent med Lesjöfors 35 mm senkesett" :D Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 grattulere:) Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Takk takk :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 grattis ja!:win Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Takk! :) Fikk vognkortet i går også.. "Mål fra skjermbye foran 36 cm bak 33 cm (081) " Regner med det er skjermbUe, men hvor i all verden har de målt hen? Senter felg, og til skjermkant? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevrin Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 hehe. får ikke kappet fjærene du da for å få den litt lavere bak enn foran ettersom de har målt høyde på bilen din. det er jo litt dumt. brodern ringte meg i dag. var litt misunnelig fordi jeg har bestilt meg h råder til b23`n. haha. og til uka balanseres veiva Siter 87 240Turbo. lyst på 350hk. 99 Vectra B 1,6 16v Stv. R.I.P 99 Vectra B 2,0 16v CD stv. old volvos never die, they only go faster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Ja, hørte om detta.. Var og sniktitta på stempla dine her om da'n også.. og blokka.. Detta blir saker, Ronni. :) Faens dritt at de har målt da.. "Nei, fjørene var nye når jeg godkjente bilen, så den har bare satt seg.... 10 cm..." Prøve seg på den? :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 2 spørsmål: 1: Når jeg "hardkjører" bilen, eller bare har kjørt lenge og stopper og bilen står på tomgang, går den på a 1500 omdr. Hvis jeg slår av tenninga og stopper motoren, og starter den igjen med en gang, går den på 8-900 . Hva er galt ? 2: Jeg har mista lista på førerdøra, den "fine" krom-lista. Var på Volvo og kjøpte nye klips, men hvordan i all verden får jeg bytta klipsa? Ser ut som om jeg må ta bort det ene "endestykket", men de ser ut til å være plastlimt fast? Skarp kniv, tålamod og superlim? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg