mk1rs2 Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 hei.jeg trenger ei M45 kasse med clutchhus.gjerne byttes i (1031 bakaksel med så å si nye bremser ELLER/komplett forstilling med fjærbein,travers,servotannstang med beholder og bra skiver å kallipere) girkassa må være 4 trinns uten overdrive ståle mail:stkorne@online.no tlf:95882628 steinberg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 jeg har en 2 m45 en med clutch hus og en uten, jeg kan trenge en forstilling med servo ja m45`ene befinner seg i råde/fredrikstad må hentes da førerkort er indratt fram til januar, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 har m45 i alle former, tilstander og farger. bytter mot forstilling. bor i hvittingfoss/buskerud Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1rs2 Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 har m45 i alle former, tilstander og farger. bytter mot forstilling. bor i hvittingfoss/buskerud hei kan jeg få tlf.nr ditt så kan vi bli enige vi veit du.send nummeret ditt på sms til meg så kan jeg ringe deg i morgen. ståle tlf:95882628 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg