Gå til innhold

Y-sin pimped out golf=P

Ranger emnet


lars y

Anbefalte innlegg

Yo gottfolk, tenkte jeg skulle smekke sammen en liten tråd om mitt automotoriserte kjøretøy også da.:pimp

 

VW Golf3 1.8 GT 1994

 

golfen.jpg

perrrla mi

 

Litt historie først:

Da jeg totalvraket min golf2 3dager etter jeg fikk lappen var jeg på desperat leting etter en ny bil. Da pappa hadde hørt at en venn av han skulle selge en golf3 veldig billigt grunnet noen krasj skader var jeg ikke treg med å få ringt han, kjøpte så gullet mitt av han for 10 lapper:D

 

For å få bilen i stand måtte jeg bytte bakaksel, venstre bakskjerm og innerskjerm.

 

Da dette var gjort ville jeg begynne på de kosmetiske oppgraderingene:D

 

 

. Så det som er gjort med bilen til nå er:

 

*Styling frontfanger-Golf3 Gt frontfanger

 

*styling hekk-Golf III Hekkskjørt Sport Edition

 

*sideskjørter-Golf3 "GT" sideskjørt

 

*Panserforlenger

 

*"Carbon look" racing mirrors

 

*Fjernet bakvisker og sveiset igjen vw-emblem bak

 

*byttet ut antenne med "carbon" haifinne

 

*senkesett

 

*16" borbet alufelger

 

Bilen er så blitt hellakkert i originalfargen, med likk ekstra perlemor i:)

 

 

. Så litt skryting av anlegget mitt :P

 

*2stk. 4" diskanter

 

*4stk. 6,5" mellomtoner med 2" og 1" diskanter i.

 

*1stk. 15" sub MA-Audio EHO 10000watt max (5000watt RMS)

 

*2stk. 12" bass MA-Audio 12XE 700watt max

 

*1stk. Power Accoustic Amp 500watt RMS

 

*1stk. MA-Audio HK-802SX 4400watt RMS

 

*headunit. Clarion DVD spiller med automatisk utfellbar 7"touch-skjerm.

 

Er på jobben nå så kan legge ut noen bilder når jeg kommer hjem.

 

Har så ufattelig mange store ideer som jeg har tenkt å utføre på denne bilen, så følg med;)

97 Eclipse GSX

 

97 BMW 523ia E39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flotters, flotters...wow åsn i alle dager greier dere å skrive svar så fort??

 

Uans. kan røpe noen av planene mine:):

 

*Bytte til større motor

 

*CarPC

 

*camra i fronten med night-vision modus, kan kjøre i mørket uten lys:D spionish;P

 

*bytte alle lys - Angel eyes forran og LED lykter bak

 

*mekke masse fete småting i bilen med neon og div sånt shit;P

 

*lage ordentlig basskasse og sånt baki, snakker glassfiber og plexiglass og neon og sånt;)

 

*lambo dører:D

 

*sote alle ruter untatt front ruta:P

 

*nye felger

 

*panserscoop, evt. carbonpanser med ferdig-"panserleppe" og så lage scoop i det eller noe...

 

*finne en FET spoiler

 

(btw. noen som vet hvor man kan finne tøffe spoilere til Golf3?, ikke sånne vanlige flate som sitter fast til bakluka, men mere sånn "vinge" som står ut på et stativ liksom....)

 

kommer ikke på mer i farta...

97 Eclipse GSX

 

97 BMW 523ia E39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg tørre å spørre hvor du kjøper dette kameraet som du skal ha? Kunne tenkt meg noe lign til ryggekamera selv...

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polo Classic:

når man får seg en ny pc så bynner man og installere egne programmer, lage egne favoritter, egne innstillinger. Fordi man har egne syn på ting, og ikke alltid det ferdig installerte passer til absolutt alle. Jeg syns det er utroligt morsomt å "konfigurere" bilen til sånn JEG vil ha den. Og ikke la den være orginal, for hva er vitsen med det? Når man har vokst opp med The fast and the furious, og Mtv Pimp my ride, så syns man store tøffe frontfangere og panserscoop og M3 speil og lignende kan gjøre en bil ganske mye penere å se på.

97 Eclipse GSX

 

97 BMW 523ia E39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har vokst opp med The fast and the furious, og Mtv Pimp my ride, så syns man store tøffe frontfangere og panserscoop og M3 speil og lignende kan gjøre en bil ganske mye penere å se på.

 

NEI!

:puke: :knob: :hvaskjera :hammer :fuckme2: :nono: :drunk: :heyyou: :aug: :bambam: :ex_machin anger2 :angry: :crazysant: :ssip: :( :iconsm damndamn :well: :rockets :chairshot :oohh :boxing :fucku: :eek: :shake

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan motor har du planer om?

 

Du skjønner det, at disse IIIer-gutta er ganske sirompa. Men, som ekte IIIer-likere skjønner de (vi) at det ligger mye potensiale i dem med enkle mods. Ingen snakker om original bil, men VR6-leppe, senk og BBS/Porsche/Mercedes-felger gjør mye.

 

Jeg tror grunnen til at de fleste av oss her ikke liker styling, det er ikke fordi vi er generaliserende og fordomsfulle, men fordi det bryter med linjene resten av bilen har.

 

Siden du nevner Fast and Furious, DAMD-bodykitet på Evo VII/VIII er ikke ille, heller ikke Bomex/BMX-kitet på Supra. Iallfall så lenge det er gjort ordentlig. Men det å hive på kit på en IIIer for å få den "annerledes" er ganske dumt, den blir bare stygg.

 

Kjøp deg en utgave av Performance VW, så ser du hva de fleste tenkerl, og viktigere, da leser du begrunnelsene og skjønner det også.

 

En ting til, hvorfor skal du ha Lambo-dører? Så et par Pimp My Ride-episoder (siden du nevner det og) senest i går, og de ødelegger fler biler enn de gjør penere. Nesebor på panseret, runde bodykit på firkantede biler, osv.

 

Man kan bruke like mye, om ikke mer, penger på å bygge en bil i hel original stil (mange, nye originale deler, fangere, dører, dashbord, skinnseter fra finere modell) enn å sette på noen fangere og en spoiler pluss noen Lamborghini-dører.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes, skjønner...er viktigt å gjøre det gjennomført da så klart! hehe, jeg for min del da, syns egentlig ikke golf3 er en så utrolig fin bil i seg selv:P

 

Skulle egentli hatt en supra eller noe sånt jeg vettu, men det holdt ikke lommeboka til, så derfor prøver jeg å gjøre så mye som muligt ut av golfen min. Så en oransje golf vr6 en gang med lambodører og jeg ble forelsket;P

 

Når jeg var 16-17 så jeg pimp my ride for første gang, og syntes de gjorde så utrolig tøffe ting! Siden det har jeg hatt lyst til å gjøre noe av det samme med en egen bil. Syns det er utroligt morsomt å mekke bil.

 

Jaja, har funnet en 97mod golf 2.0L 16v fra en skrot i sverige som jeg er veldi sugen på å sette inn, er jo 150gamp orginalt i de:D så kanskje det blir en liten turbo til den etterhvert;)

97 Eclipse GSX

 

97 BMW 523ia E39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg jeg =0) liker også såkalt plastikk, og det er bra du følger din egen stil!

Men det må ikke bli et hav av plastikk, anonym plastikk er bra:D japseplast = uffamej :P

 

men ser ut som du har kontoll, g00d luck:D

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker folkens:), trudde jeg banna i kirka når jeg sa at jeg ikke syns golfen er så utrolig fin i seg sjøl:P.....men ikke misforstå meg, den kan bli jævli fin, det er en bil med potensiale! Og jeg er blitt veldig følelsesmessig tilknyttet til den;) Blir en trist dag når jeg må selge den.....

97 Eclipse GSX

 

97 BMW 523ia E39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår