Gå til innhold

Golf g60 Turbo nesten ferdig

Ranger emnet


Skillz2k

Anbefalte innlegg

begynner å lure på om jeg noen gang får denne bilen til å gå skikkelig,, var ute å kjørte en liten tur i helgen og da holdt ledningsnettet til haltechen på å brenne seg opp.. Bensinpumpe ledningen ble glodvarm hvertfall..

 

ser ut til at eneste måten å få dette til å gå skikkelig på snart er å røske ut motor og ledninger og gå g60 motor og digifant.

I like big butz and I can not lie!

 

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror nok ikke det er selve haltechen som er problemet, er nok heller kablingen jeg har gjort og et halvveis ferdig map.

 

Er hvertfall 100% sikker på at den vil gå som den skal når det har vært innom rulle og folk som kan dette.

 

Men det er jo masse forskjellige sprut å velge mellom, haltech er midt på tv dyrt, Megasquirt er klart billigst og Autronic er vel noe av det dyrere...

I like big butz and I can not lie!

 

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurte på å handle meg haltech selv,men er det ikkje noe greier det altså!?eg hadde tenkt å kvitte meg med digifant,for har bare problemer med det selv!!trimma på motoren i vinter å etter det er det jæ...ge tenningsproblemer!!tar jo bort hele gleden med å kjøre sprek bil!!!!:shake

 

har du byttet chip etter trimmingen da?

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror egentlig den blir usalgbar, Ender nok heller opp i deler da skal du se...men salg har jeg slått fra meg, jeg klarer nok å få den ferdig i løpet av sommeren og da må jeg kjøre til og fra skolen, hva bedre enn en grom golf da? så blir det kjedelig seat igjen i vinter

I like big butz and I can not lie!

 

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

endelig har jeg fått byttet foringer, tar alle i fremhjulsstillingen denne gangen, tror jeg heller betaler et verksted for å bytte de bak, orker ikke mere ligge under bilen å skru arbeid i denne omgang

 

Så er Bredbåndslambdaen kommet, så denne er også montert, gfreit med lambda verdier og i tillegg kunne logge turtall nøyaktig, har satt meg som mål at denne bilen er å finne på treffet til VW auda klubben i september, Ellers fant jeg litt caliper lakk liggende i garasjen og lakket, egentlig litt flau over at jeg gadd da ikke noe syntest gjennom felgene mine uansett, Men så er jo denne bilen All show no go også,

 

DSC00089-2.jpg

DSC00090-1.jpg

DSC00091.jpg

I like big butz and I can not lie!

 

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor er den usalgbar? Jeg syns den er nydelig og kunne gjerne ha tenkt meg den.

 

 

usalgbar da prisen jeg føler jeg må ha for den blir veldig mye høyere enn hva noen er villige til å betale for en golf 2, Derfor kommer nok denne bilen aldri til å bli solgt hel,

I like big butz and I can not lie!

 

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår