Gå til innhold

Golf g60 Turbo nesten ferdig

Ranger emnet


Skillz2k

Anbefalte innlegg

  • Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Folk flest vet vel hvordan grillista på Golf 2 ser ut:)

 

Blitt bra den bilen din, Skillz2k:thumb Pene og riktige felger har du også.

 

Th line er aldri feil. :D vi får stille ved siden av hverandre på hovedtreffet :D

I like big butz and I can not lie!

 

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA var gul rallye front handlet..håper den kommer helskinnet frem til garasjen min :D

 

Ellers er det eneste som er blitt gjrot denne helgen er å montere inn elektrisk vindusheis på førersiden igjen og funnet en bensinlekasje.

 

Ellers har vi bare kjørt motoren varm og måtte forklare gutten som solgte søndagsaviser hvorfor motoren lagde sånn "lyd" hver gang jeg slapp gassen!

I like big butz and I can not lie!

 

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

idag fikk jeg tilbake speedometeret mitt fra lodding, og faktisk så virket det akkurat som det skulle, kjente jeg ble glad når jeg såg at bensinmåleren beveget på seg, og etter litt tomgangskjøring begynte vanntemp også, glemte å se etter om jeg fikk oljevarme i kjørecomputeren, men den viser vel ingenting før 60 grader..

 

så da kom endelig dashen sammen igjen og jeg satt å rånte i garasjen til klokken 12 om kvelden. tror ikke jeg kan forvente julekort av naboene i år

 

Tilbake til motor. Etter å ha hatt prøve skilter i påsken og opplevde så sinnsyke tenningsproblemer da at det ikke gikk på frem i det hele tatt må jeg finne ut hvor det gjør seg, virker nesten som om det ble værre når jeg brukte en liten formue på magnacore kabler, skal hive på de orginale igjen og se hva som skjer,

 

Rallyefronten jeg handlet fra tyskland er knust i følge selger som ikke har internet fordi damen har gått fra ham, skulle få tilbake penger når han hadde anledning, har ikke sett pengene eller hørt noe mere fra ham, passer jo bra at jeg allerede har solgt det gamle da :D

 

Siste jeg har lyst til å gjøre med bilen er å handle inn høyde og hardhetsjusterbart senkesett, Har Fk silverline nå, men syntest dette ble for behagelig, vil gjerne ha det stivere, så da lurer jeg på om jeg skal glimte til med nytt..Valgene står mellom:

 

Fk silverline X

Kw v2 eller v3

Koni coilovers.

bilstein sitt fss 9 utgår da det ikke blir levert med tuv til g60

 

Er det andre merke også? hva med H&r? det kan en vel ikke stille hardhet på men det skal vel være gode greier? ikke rustfritt heller sant?

 

Ryddet litt i motorrommet. fremdeles endel som skal ryddes vekk men det får vente til motorproblemene er vekke

 

DSC00082.jpg

 

Vet ikke om jeg skal beholde dette eller sette inn orginal konsoll og flytte litt på instrumentene.. får tenke litt

 

DSC00080.jpg

 

Endelig skaffet et hanskerom, så haltechen blir borte vekk..

 

DSC00076.jpg

DSC00077.jpg

I like big butz and I can not lie!

 

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte å se etter om jeg fikk oljevarme i kjørecomputeren, men den viser vel ingenting før 60 grader..

50 grader. Ihvertfall så er det det på GTi 8v og 16v.

Er det andre merke også? hva med H&r? det kan en vel ikke stille hardhet på men det skal vel være gode greier? ikke rustfritt heller sant?

H&R fungerer knall det:) Har H&R gewinde selv, og er meget fornøyd med kombinasjonen av stivhet og kjørekomfort. Henger på som en klegg, samt at det ikke er ubehagelig stivt. Får vel også hardhetsjusterbare fra H&R, vil jeg tro, og det samme med rustfritt. Men nyprisen for det jeg har er/var 12k, så kan nok hende du må belage deg på mange penger om du skal ha rustfritt og hardhetsjusterbart.

 

Men poenget var, H&R kan absolutt anbefales. Ihvertfall det beste jeg har kjørt med på alle mulige slags biler og understell.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår