Gå til innhold

Golf g60 Turbo nesten ferdig

Ranger emnet


Skillz2k

Anbefalte innlegg

min bil er 90% ferdig nå.. kjørbar er den hvertfall... bare noen mindre saker igjen før jeg sier meg ferdig og setter den i et hjørne til våren igjen

 

Slik begynte det da jeg hentet den i østfold for 1 år siden... ingen motor eller interiør, men bilen var meget fin i lakken og rustfri. samt at den hadde FK høydejusterbart senkesett... Riktig farge og riktig utstyr..

 

ABS

Servo

sentrallås

El vindu..

 

DSC00176.jpg

 

Neste jeg handlet var interiør.. Krem farget skinn fra en Corrado.

El recaro seter..

 

20052006038.jpg

20052006035.jpg

 

Alle biler trenger en motor og det gjorde denne også..

så en g60 Turbo, med Crossflow topp ble kjøpt i oslo.

 

DSC00261.jpg

 

Så handlet jeg nye felger.. har alltid hatt lyst på delte felger så da gikk jeg til innkjøp av Schimdt TH-line i 16". 9 bak og 8 breie foran.

 

DSC00271.jpg

DSC00269.jpg

 

Slik står den per dags dato. 9+% ferdig ca.. kjørbar er den hvertfall

 

DSC00314.jpg

DSC00316.jpg

DSC00315.jpg

DSC00313.jpg

DSC00301.jpg

DSC00282.jpg

I like big butz and I can not lie!

 

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kjempe fin bil me snasne felger.

Dette blir groomt.

ikke ofte man ser sånn bakpotte på en 2er golf som er såpass spandert på foresten.

 

mvh

Vemund

 

sant!

 

har en superstprint potte som skal på men jeg gidder ikke ligge under bilen for å få det til nå! som sagt er den bare 90 % ferdig

I like big butz and I can not lie!

 

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått montert setene? Har du bilder av det?

 

akkurat nå står bare fremstolene i.. har mye montering innvendig igjen av bleter osv før jeg setter på plass bakstolene..

 

men mangler som sagt dørtrekk i svart skinn.. eneste som skal handles til denne bilen nå...

 

Ellers må jeg kutte litt i g60 plasten bak og kanskje valse litt. Venter på Catch tank og omformer til MSD tennings systemet så jeg kan få liv i turtallet igjen...

 

begynner å nærme seg en dag på prøveskilter hvertfall....

 

Bilen blir hvertfall klar til våren.. men om den blir i bergen eller skal tilbake til østlandet er uvisst.

I like big butz and I can not lie!

 

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er det da?

cross flow??

 

se hvor jeg har innsuget på motoren..

 

eksos bak og innsug foran.. samme som 16v motorer... bare at jeg kun har 8v..

 

normalt har de and vw 8v motoren eksos og innsug bak.. lite gunstig da innsuget blir varmet opp av eksosen..

I like big butz and I can not lie!

 

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du tilbake til østlandet? Skulle du flytte?

 

ser ut til at om jeg kommer inn på UMB (Landbrukshøyskolen) så flytter jeg til ÅS over nyttår..

 

Derfor må bilen bli ferdig før jeg flytter slik at med engang snøen er vekke igjen så kan jeg stikke hjem for å hente bilen,

 

Gleder meg litt til turene til svinesund i 100 sonene :D

I like big butz and I can not lie!

 

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår