Danern Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Her er noen bilder av bilen før den settes bort for vintern. http://home.online.no/~p-arw/nyestebilderavbilen.cfm Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Stor stygg "shift-light" stuff? :( Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 hva skal gjøres med den i vinter?? Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 fin tralle:D planer du har for denne i vinter da? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 få på et mindre sportsratt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Stor stygg "shift-light" stuff? :( Shiftlighten var ikke så stor, men turtelleren var stor ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Syns bilen din er fin jeg...den skulle hatt en liten vinge bakpå bagasjelokket;) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Shiftlighten var ikke så stor, men turtelleren var stor ;) ja,vet. Huska ikke hva det het :) den "saken" er stygg uansett. Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Pen tralle da:) Men R-Sport trekka sto ikke helt til resten! MEn min mening teller ikke i din bil;) Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Hihi.. Han har nok ikke så mye planer i vinter. Stakkars wiik er i militæret, han! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Hihi.. Han har nok ikke så mye planer i vinter. Stakkars wiik er i militæret, han! :D Haha..planer har jeg massevis av! men er 146mil unna bilen i militæret uten penger så...:P Får vel ikke gjort mer med den før våren, hvis ikke jeg finner en fiffig grunn til å dimme. Trekka står ikke i stil nei..men utrolig gode å sitte i! Noen som vil ha mine beige i bytte mot noen blå eller svarte? Mindre sportsratt har jeg ikke funnet ennå..er fornøyd med mitt 11,5" momo :) Har en vinge med bremselys liggende, trenger et strøk til med lakk så skal den på. Er litt japse stil med den 5" turtellern..men ble ganske fornøyd med den..så den blir der inntil videre Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Det rattet som er på bilen er jo knøttlite, kan ikke ha mindre! Ellers så må vi raske ut den turtelleren og få inn svarte instrumenter før sommeren kommer igjen. Syns jeg da! ;) Ellers var bilen veldig pen å se på. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Det rattet som er på bilen er jo knøttlite, kan ikke ha mindre! Ellers så må vi raske ut den turtelleren og få inn svarte instrumenter før sommeren kommer igjen. Syns jeg da! ;) Ellers var bilen veldig pen å se på. Hehe:) Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 sier meg enig med e.colli.. man bør ha lege erklæring på at man er ekstremt nærsynt skal det være lov å kjøre med en slik turteller.. hehe :op: Det rattet som er på bilen er jo knøttlite, kan ikke ha mindre! Ellers så må vi raske ut den turtelleren og få inn svarte instrumenter før sommeren kommer igjen. Syns jeg da! ;) Ellers var bilen veldig pen å se på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg