Gå til innhold

Nye Audi R8!

Ranger emnet


andrej1

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er en sportsbil som går utenpå det meste – inklusiv Audi-eide Lamborghini Gallardo Audi lanserer når R8 ser dagens lys. Bilen er oppkalt etter den femdoble Le Mans-vinneren og blir et nisjeprodukt.

 

Men ikke mer nisjepreget enn at Paul Hegna, den norske PR-direktøren for Audi regner med å selge 10-15 biler neste år. Til Norge kommer bilen andre kvartal til en pris på ca 1,6 millioner, slett ikke avskrekkende.

 

Det var den 6-doble Le Mans-vinneren, Jackie Ickx som fikk æren av å avduke skjønnheten som har et bagasjerom stort nok for dobbelt golfsett pluss fire bagger.

 

Fremdriften besørges av en midtstilt 4,2-liters V8 som leverer 420 hk og et maks dreiemoment på 430 Nm til alle fire hjørner gjennom et avansert quattro-system.

 

Null til hundre på 4,2 og en toppfart på 300 forteller om egenskaper i den ypperste sportsbilklassen. At dette er en bil vi kommer nærmere tilbake til, kan du være sikker på. Men prøveturen får vi vente med til vårsola sørger for tørr asfalt!

 

http://www.bilinfo.no

quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

verken sexy fin eller noe annet

denne bilen har blitt så overhyped at jeg ble rett og slett skuffet..

420hk?

0-100 på 4,6sec?

DUDE"! man kan slå denne bilen med en 911 Carrera 4S... treger ikke en GT eller turbo engang

nei tak ... skal jeg har en superbil med V8 så blir det nok en F430 .. 0.100 liter større motor og 100hester mer .. med 0-100 på 4blank ...

MEGA skuffelse

 

de har ikke engang giddet å montert demmes overhyped girkasse ..

denne har noe som minner mer om SMG kassa til BMW enn deres berømte DSG kasse..

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for "fremtid" ut, kommer til å utdatert ut om 7 års tid. Blir akkurat som å se på gammel Robocop-film med alle "fremtidsbilene" der som politiet kjører rundt i, i dag ler man av dem :)

 

 

Frista til å si "fattigmanns Gallardo" :D

 

 

 

Positive er jo at Gallardo eierne kan plukke opp dører til halv pris hos Audi hvis de skader dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

verken sexy fin eller noe annet

denne bilen har blitt så overhyped at jeg ble rett og slett skuffet..

420hk?

0-100 på 4,6sec?

DUDE"! man kan slå denne bilen med en 911 Carrera 4S... treger ikke en GT eller turbo engang

nei tak ... skal jeg har en superbil med V8 så blir det nok en F430 .. 0.100 liter større motor og 100hester mer .. med 0-100 på 4blank ...

MEGA skuffelse

 

de har ikke engang giddet å montert demmes overhyped girkasse ..

denne har noe som minner mer om SMG kassa til BMW enn deres berømte DSG kasse..

Jeg forstår heller ikke poenget helt... Den har et stort problem, formen på problemet er velkjent og har vært med oss i over 40 år...

 

Hvis ryktene rundt prisen stemmer havner denne inn i skuddlinjen til det som kanskje er den beste kjøremaskinen man kan få kjøpt i dag, 997 GT3. (Origin: Motorsport)

 

01.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår