Gå til innhold

Sharif solgt egget??

Ranger emnet


Hansenmeister

Anbefalte innlegg

SHARIF er teit.

En kjører ikke så en blir bedt av bilprodusenten å selge bilen pga negativ omtale.

Det er like teit som en kompis av meg, som kjøpte helt ny leilighet til to mill, og festet som faen noen måneder til han ble bedt av borettslaget å selge leiligheten pga folk rennende rundt hele døgnet og skrik og skrål.

Han tapte nesten en halv mill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

...Men du verden som han tjener penger på det!!

 

Han virker som en relativt sympatisk kar ut ifra intervjuet på P3, og han eier ihvertfall selvironi - mer enn man kan si om enkelte andre. Dessuten har han en genial forretningssans, og ser ut til å kunne tjene fett med penger på så å si hva som helst, noe han også gjør. Respekt!

 

At noen har negative tanker om ham er naturlig i et land som Norge, da Janteloven helt klart har en paragraf eller tre med i spillet når noen føler seg snurt fordi en 'utlending' (eller nordmann med etnisk opprinnelse som jeg ville kalt det) får mer oppmerksomhet enn dem selv, tydelig har bedre forretningssans enn dem selv, og ikke minst (roten til misunnelsen) - tjener mer penger enn dem selv.

 

Sharif er en smart forretningsmann med et godt øye for PR, som har skjønt at omtale = oppmerksomhet = inntekt. Go Sharif!!

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vansklig for og tro at det er dårlig PR for bilprodusenten, derimot veldig bra... Alle i hele Norges land har hørt om den, blir omtalt som det "råeste og dyreste", derfor vil garantert flere rikinger kjøpe i årene som kommer...

 

Og samme ville skjedd i mangen land, en slik bil vil få stor oppmerksomhet og bli omtalt i media..

 

Men Ferrari ba vell en eller annen B-gjeng leder selge bilen sin en gang, pga dårlig PR:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.na24.no/naeringsliv/article752121.ece

Syns det virker som en litt mer seriøs reportasje!

...- Sharif og jeg ble enige om å selge den videre. Salget har absolutt ingenting med de hendelsene som det har blitt antydet å gjøre, sier Bård Eker...

...Han forteller at det er en spansk forhandler som har kjøpt bilen, og at det etter det han kjenner til ikke er noen nordmenn som har bestilt bilen...

...Bård Eker bekrefter overfor NA24 at salgssummen er helt lik den originale...kjøpssummen, altså 560.000 euro.

 

Nok spekulasjoner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

respekterer det arbeidet han har gjort med å få opp sjappa si, men hvis han har kjøpt köenigseggen bare for å få trynet sitt i media og få litt PR så blir det for dumt. Den avtalen han prøvde å få til med henning blir for dum, er jo soleklart at den veien aldri ville blitt sperret uansett!

 

nei, jeg har fått nok ufrivillig reklame for sharifs dekk og felg for en god stund fremover. Skal huske på det neste gang jeg skal ha nye dekk: ikke kjøp fra sharif....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med ferrari`en til b-gjengen husker jeg godt fra da jeg jobbet på La Strada som kjøpte bilen! Jeg var klargjører der, vi sleit lenge med den.... Det endte med at mye av interiøret ble byttet pga ikke spes god lukt, baklyktene var sprayet sorte med sånn torshov sotespray med rennemerker, det var 3 forskjellige dekktyper på bilen og den var generelt herjet! Var forresten en 348TB... Sto vel til salgs i et år, folk som kjenner til ferrari og skulle ha det ville ikke kjøpe den, endte med at de fikk byttet reg-nr på den, først da fikk de solgt den!

Jeg syntes Sharif er stilig, han driver på sin egen måte, den butikken er liksom kul! Litt pr-kåt kanskje, men han har det bare moro!

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår