Gå til innhold

Sharif solgt egget??

Ranger emnet


Hansenmeister

Anbefalte innlegg

Det med ferrari`en til b-gjengen husker jeg godt fra da jeg jobbet på La Strada som kjøpte bilen! Jeg var klargjører der, vi sleit lenge med den.... Det endte med at mye av interiøret ble byttet pga ikke spes god lukt, baklyktene var sprayet sorte med sånn torshov sotespray med rennemerker, det var 3 forskjellige dekktyper på bilen og den var generelt herjet! Var forresten en 348TB... Sto vel til salgs i et år, folk som kjenner til ferrari og skulle ha det ville ikke kjøpe den, endte med at de fikk byttet reg-nr på den, først da fikk de solgt den!

Jeg syntes Sharif er stilig, han driver på sin egen måte, den butikken er liksom kul! Litt pr-kåt kanskje, men han har det bare moro!

Husker du når det med den Ferrarien til B-gjengen skjedde?

 

Jeg var i Oslo for en del år siden å da så jeg en Ferrari som sto i et parkeringshus (mener dette var en 348). Den hadde tydeligvis stått der veldig lenge for bilen var helt ned støvet og den var mange som hadde skrevet ting i støvet på bilen.

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=134864 sakset fra vg's artikkel :

 

"KRASJET I SVERIGE: Dagen etter at Tommy Sharif overleverte Koeningsegg bilen ble den nærmest knust i en karsj i Sverige. Bildet er fra når Sharif kjørte ut på Rudshøgda tidligere i høst..."

 

noen som ser en feil :P

 

 

Rudshøgda og Rudskogen..haha..ganske vesentlig forskjell der.

Pluss enda en skrivefeil..

Mulig vg trenger nye journalister snart..heh

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår