tplassen Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 VR6=Fantastisk, sier ikke mer jeg:) bare det at 1.8T blir så smått og lite at det blir flaut å løfte opp panseret:P:P hehe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 er vr6 så jævl... mye tøngre en en G60 mottor da ?? Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by tplassen Se og lær du pinky! er langt ifra så framtung som du tror...kjør en først du før du kan påstå noe..det er ikke akkurat stor forskjell. Terje. Det er vel bare å få sjekka vektfordelinga det.....? Liten vits å diskutere... Golfen er vel understyrt nok som den er med en liten 4er frammi der, om man ikke skal rasere alt av kjøreegenskaper ytterligere.... Or...? Du er iaffall i mitt speil, buddy........ ;) Så det var nevnt noe speil her oppe..... :) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Og før du begynner å krangle på det, ja, du er i hans speil, få ting er sikrere! hvis bare reima er stram og ny chip uten "plutseligskrusegav" syndromet er på plass. Eller, uansett! 4 hulstrekk og g60 må da slå vr6 i 2 er på vanlige norske svingeveier, selv i standard utgave?! Men jo, denne blå golfen her ser nesten ut som noe en forventer å finne i bilblader. Helt sjef. Spennende og se på, og en super inspirasjonskilde til den dagen penger vokser på trær. Få ut bilder av bilen så fort som mulig, ettersom jeg ikke selv får sett den på Bug Run grunnet en vond muntlig eksamen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 hehe, den er grei den:) har ikke peil når vi skal få sjekket hvem som blir igjen i speilet men:P det finner vi nok ut på våler en gang..:) hvilke mods har du på Golfen?? Terje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 speedwell: bra at dokke fikk dratt det i havn.... møtte forresten golfen din på dombås idag :) såg veldig lovende ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWLOVAH Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Men hva med deg Prosjekt rust? Bilen din rusta opp el? :P ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by tplassen hehe, den er grei den:) har ikke peil når vi skal få sjekket hvem som blir igjen i speilet men:P det finner vi nok ut på våler en gang..:) hvilke mods har du på Golfen?? Terje. ;) Gidder ikke søple tråden mer, har egen tråd om min bil... Der står det punkt for punkt hvorfor du forsvinner i mitt speil...... ;) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 hehe..nei, ikke vits i å skrive så mye uinteressant på denne tråden:P take care. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by tplassen hehe..nei, ikke vits i å skrive så mye uinteressant på denne tråden:P take care. U2! ;) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by VWLOVAH Men hva med deg Prosjekt rust? Bilen din rusta opp el? :P ;) skjer nok noen ting der om ikke så alt for lenge.. :) blir dessverre ikke ferdig til hovedtreffet på våler, hehe.. men ad projekt R20 så gikk bilen som bare FAEN, vi kjørte på 4+E kasse fra 1.8gli hele veien, og det var så nydelig rolig og behagelig.. ikke et eneste problem på veien, kun fylt på bensin og plukka litt gummi ut av hjulbuene bake (hehe..) .. og bugrun i mantorp var suksess, og det ble 3 nordmenn som stakk av med pokkis, blant annet lupoboy som var nervøs for at en viss plastik-danske med "custom" wheels skulle vinne spørs om det blir en artikkel i treffpunkt? Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 1950km ... vel verdt det.. NÅ skal jeg endelig duuuuusje!!! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
invitro Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 SpeedWell: passerte du fåvang-ringebu ved ca 23 tiden i går?? Siter [ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod [x] VW Golf2 CL 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by invitro SpeedWell: passerte du fåvang-ringebu ved ca 23 tiden i går?? yes! vi spana etter golf 2 for harde livet, hehe.. så noen få her og der :-) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
invitro Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by projektRUST yes! vi spana etter golf 2 for harde livet, hehe.. så noen få her og der :-) da var det dere jeg passerte da, ;) dere blinka med nødblinken til meg. Syntest det var noe kjent med den golfen, nydelig farge, satt å tenkte på den hele veien til gjøvik :D Siter [ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod [x] VW Golf2 CL 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg