Cereal Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Liten update: Felgene for årets sessong er på plass! Og nye websiden skrider fram, snart ferdig! hvilken felger er det snakk om nå da? Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 16" OZ... :rolleyes: Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Vet ikke helt om jeg digga de felgene jeg ,, (er full nå)(skal på jobb om 3 timer) Du må kjøre noe breit med kant da speeeeed .. Du so mobber meg hele tiden.. Nå skal jeg mobbe deg ... Få deg noen 9x14/15 . det er respect.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Jeg er blitt sponset av "Kjell's Markiser", så jeg måtte ha det slik så bredderne stikker langt utenfor. Skjønner? doh :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Fikk felgene billig da :) Når begynnte kjells markiser å ta inn felger? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 syk bil ja strøkent. bare lurte på en ting. slike angel eyes. er den lovlige fortsatt eller ? hørte baere at noen rykter sa at dem ikke var lov og ha i norge lengre ? Siter BMW 325i Cabriolet (1991)(Alpina topp og 284 kam) Mazda 323 GLX 1,5 1989 (Vinterbil) Ford Sierra Cosworth (86)(orginal vingebil) Sierra 2.0 L 85 mod Mazda E2000 kassebil (herjevogn) Nissan Cherry 1,5 (herjebil) Volvo 240 DL 85 mod (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 syk bil ja strøkent. bare lurte på en ting. slike angel eyes. er den lovlige fortsatt eller ? hørte baere at noen rykter sa at dem ikke var lov og ha i norge lengre ? Det er jo orginalt på BMW... Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 De vinterfelga du har der... Hva slags felger er det, og har du et bilde av dem forfra? De ser nesten identiske ut med noen jeg har liggende som jeg ikke vet hva er... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 HAHAH nå ler jeg godt av meg selv.. Jeg skjønte ikke at det var vinterfelgene jeg hehe.. Var ikke helt edru når ejg skrev det forrige innlegget.. Trodde du skulle kjøre med de til sommern.. Det er kule vinterfelger ja Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Nei, jeg har lyst på miniatyr-skilt forann, så jeg skrur ikke noe i fangeren før jeg vet sikkert hva jeg ender opp med. Skulle helst kjørt uten, skilt er stygge. :) veldig offtopic det her, men hvor skaffer man sånne? og hvor skaffer man skilt med skrift (til utstilling og sånn..f.eks "my baby" osv) ? Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 HAHAH nå ler jeg godt av meg selv.. Jeg skjønte ikke at det var vinterfelgene jeg hehe.. Var ikke helt edru når ejg skrev det forrige innlegget.. Trodde du skulle kjøre med de til sommern.. Det er kule vinterfelger ja da kan jo jeg opplyse om at det står sommerdekk på felgene.. :) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 hehe :) Det blir ikke felgene som skal brukest til sommern vel ? Må få på noe fetere en det håper jeg.. Bilen er jo rå Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Joda, er nok de felgene den skal stå på. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Tror jeg ikke på :) bullshit Nei da :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Ja, vinter eller sommerdekk, spiller ingen rolle for meg, men regnet bare med at når du skriver "Felgene for årets sessong er på plass" så er det den sessongen vi er i nå: Vinter... Men kan du hjelpe meg med hva slags felger det er eller ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg