Gå til innhold

Prosjekt "Rustfri"

Ranger emnet


ekkoj

Anbefalte innlegg

Regner med at han slipte den ned og la på saltvann.

Blir gøyalt når panseret åpnes, skikkelig kontrast.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 246
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sinnsykt tøff, og så tråden din på Vortex. Virket ikke som fant det passende med å gjøre det med en Einser, men fy fasan. Det her var rått! :D

 

Det som mangler imo er takgrind og en rusten oljetønne hvor det står "Rust is not a crime"! Evt sota baklamper?

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det kan se litt tøft ut..

 

Men jeg syntes det er helt idiotisk og ødelegge en bil på den måten. Vi snakker ikke om hvilken som helst bil her heller..

 

Bare min mening, gjør hva du vil

 

 

Lunas

_____________________________________________

Bjorn Lunas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det kan se litt tøft ut..

 

Men jeg syntes det er helt idiotisk og ødelegge en bil på den måten. Vi snakker ikke om hvilken som helst bil her heller..

 

Bare min mening, gjør hva du vil

 

 

Lunas

 

 

Bilen blir jo ikke ødelagt på grunn av dette. en runde med pussepapir og bilen er klar for lakk.

 

Hvis dere leser litt rundt om biler som er gjort det samme med så er det fullt mulig å få denne helt strøken uten noe problem. men med bulker og skader som er på denne bilen fra før så har man mange timer med retting før det er snakk om at det er mulig.

 

Syns fortsatt stilen er konge. Men tydelig at alle i Norge ikke er klar for sånne biler enda.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MVi snakker ikke om hvilken som helst bil her heller..

 

Er da nok av småslitne '82 C rundt om, dette er jo ingen kliss original '74 LS eller 76 GTI ;)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår