Gå til innhold

Prosjekt "Rustfri"

Ranger emnet


ekkoj

Anbefalte innlegg

  • Svar 246
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I det siste har jeg fått laget ferdig vugga til bilen, men sliter litt med at den skræver veldig når jeg slipper bilen ned på den.

 

Understellet henger fremdeles på bilen, så jeg mistenker at det er litt tungt for den enkle konstruksjonen...

 

DSC00065.sized.jpg

 

Har avventa videre demontering inntil jeg fikk unna litt deler opp på loftet. HAr også fått opp en hylle og verktøytavle for å slippe å ha småting og verktøy overalt.

 

Så nå får vi satse på at jeg får av understell og får sveisa litt snart.

 

Ellers går det i felgpussing.. her har en av porsche-felgene til den andre bilen gått "under kniven"

 

DSC00068.sized.jpg

 

Ikke fornøyd med resultatet, så den får seg en omgang til. I den forbindelse lurer jeg på dette med våt kontra tørrsliping. Hva er fordelen? Satt med 240 papir på en av 13" og tok en liten runde uten å fukte papiret, synes det tok så mye bedre da? Er dette bare noe jeg innbiller meg? Og dersom det er slik at våtsliping er ment for "finsliping" på hvilket korn bør man gå over til våtsliping? På forhånd takk for svar.

 

De som kjenner ekkoj vet jo at han liker ting i hekken:lol:

 

Nå er det du som har snakka høyt om å ha noe amerikansk på langt over 100 kg baki hos deg da :p

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk pulverlakk på Skedsmo forlanger 1200 inkl. moms for lakk med klarlakk.

Felgene blir lekre etter en tur dit.

Tommy

 

Supert.. det er jo på rett kant av byen for verkstedet også det.

 

 

Ser bra ut det her, skal du ut til verkstedet på torsdag?

 

Jepp, hele dagen faktisk

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår