eiriksmil Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Regner med at han slipte den ned og la på saltvann. Blir gøyalt når panseret åpnes, skikkelig kontrast. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Han har vel brukt sin spesielle "instant rust" cocktail i tillegg til saltvann.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Dette her var rett og slett gjennomført genialt:thumb Helt klart det rette stuket du har nå. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Som vår herre og mester Neil Young sa:"Rust never sleeps". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducklink Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Stor forandring:) Betyr dette at vi kommer til å få flere updates her? Siter 1991 BMW E36 3C X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Sinnsykt tøff, og så tråden din på Vortex. Virket ikke som fant det passende med å gjøre det med en Einser, men fy fasan. Det her var rått! :D Det som mangler imo er takgrind og en rusten oljetønne hvor det står "Rust is not a crime"! Evt sota baklamper? Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Ventet på en sånn en. Rå look! Ikke mange som er så gjennomført "rusten" som denne. Gjør du noe for å bevare looken? Skal du la den bli enda brunere? Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Nei nei.. hengerfested blir ;) Du følger VACN-trenden ja ;) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Sinnsykt rått det ble:D Kanon:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Hva gjorde du for å få bilen sånn??? Synnsykt digg!!! Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Mulig det kan se litt tøft ut.. Men jeg syntes det er helt idiotisk og ødelegge en bil på den måten. Vi snakker ikke om hvilken som helst bil her heller.. Bare min mening, gjør hva du vil Lunas Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Hva er varigheten på skråget til denne bilen da? ;) Så jævlig kul ut da! Likte skiltet ditt også. Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Mulig det kan se litt tøft ut.. Men jeg syntes det er helt idiotisk og ødelegge en bil på den måten. Vi snakker ikke om hvilken som helst bil her heller.. Bare min mening, gjør hva du vil Lunas Bilen blir jo ikke ødelagt på grunn av dette. en runde med pussepapir og bilen er klar for lakk. Hvis dere leser litt rundt om biler som er gjort det samme med så er det fullt mulig å få denne helt strøken uten noe problem. men med bulker og skader som er på denne bilen fra før så har man mange timer med retting før det er snakk om at det er mulig. Syns fortsatt stilen er konge. Men tydelig at alle i Norge ikke er klar for sånne biler enda. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Joda jeg skjønner jo også at alt kan fikses opp igjen.. Har jo sett disse bilene i utlandet mange ganger før.. Min mening er bare at lag bilen heller fin som i å pusse den opp enn og ødelegg den.. Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 MVi snakker ikke om hvilken som helst bil her heller.. Er da nok av småslitne '82 C rundt om, dette er jo ingen kliss original '74 LS eller 76 GTI ;) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg