ekkoj Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Hadde jo vært moro å få den litt lavere... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sexybam Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Utrolig fett! Hadde et utrolig smalt forsøk på det samme for et par år siden. Desverre klarte jeg ikke å fullføre, men det gjør du! Knallbra, bøllete einser tar kaka! Få lakka senteret orange og ei oljetønne på taket så er du i boks hehe :race Hæla i taket, stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Heh, åssem går det med grenrøret da? er ikke det litt lavere enn bunnpanna? Er ihvertfall slik hos meg, men jeg har 4-1 rør da.. Uansett, nais mister! :) Skal se om jeg ikke får mekka litt dekor til deg i dag! Og Luckies ftw :P Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Blitt litt skruing i helga også.. her donerer den Grønne 78'n brembo max setupet sitt, bensinrør og eksos til "rustfri" Den grønne trenger jo ikke dette lenger når den skal ha større bremser og mer motor Bilen er selvfølgelig så lav at den ikke kommer på bukken uten klosser, og igår rulla den av klossene med dette som følge: Resultatet var at bilen stod bom fast :p Løsning: Jekk kan man nemlig også glemme å få under :p Men uansett.. bilen er nå komplett med bremser og drivstofftilførsel. Takk til nitewlkr for hjelpen i helgen Bare dette igjen nå: Ledningsnettet i motorrommet er nesten ferdig lagt og skjult så godt det lar seg gjøre. Måtte lage endel av nettet på nytt for å få det litt unna syne. Ikke det at det blir pent med en k-jet motor, men det er lov å prøve. Ellers forsøker jeg å høyne bøllefaktoren med dekaltrimming, race-nett i rutene og bøttestoler Heh, åssem går det med grenrøret da? er ikke det litt lavere enn bunnpanna? Er ihvertfall slik hos meg, men jeg har 4-1 rør da.. Uansett, nais mister! :) Skal se om jeg ikke får mekka litt dekor til deg i dag! Og Luckies ftw :P Nei, men det er verre med flammedemperen midt under bilen :P Er det forresten noen som kan skjære ut folie til meg? Trenger to biter på 15X15, en på 100X100 og to på ca 40X20 med selvklebende folie? Iamdrunk har fiksa eps-filer av det som skal skjæres ut. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 godt stykke arbeid, håper da jeg får sitte litt på :) Digger nettingen, det var phat. og jeg har lagret fila som .ai (CS2), men det kan fort fikses om ønskelig. Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Lagre den som eps. ;) Men prosjektet ditt ekkoj blir bra. Liker det at det som er under panseret er kleeen og det som er utenpå er shabby look. Litt motsatt tenkt på en måte. Når noen ska stjele en bil for eksempel tar de gjerne den som ser fresh ut, men med din vet de jo ikke hva som er under panseret. hehe. Moro. Nikko=) Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Nydelig look..! Har sett bilder av lignende før, men her kom det en i norge og gitt.. Kjempeheftig. Men ja, hvordan er det med holdbarheten på detta? Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Men uansett.. bilen er nå komplett med bremser og drivstofftilførsel. Takk til nitewlkr for hjelpen i helgen Jeg tar betalt i Tuborg på hovedtreffet :cheers: Blir bra dette... må bare håpe noen kan slepe oss når vi står fast i hjulsporene. Håper du ikke ble altfor skremt av prøveturen igår da :watchout Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Jeg har ikke såå lav bil, kan stille med slepetau :P Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Jeg tar betalt i Tuborg på hovedtreffet :cheers: Blir bra dette... må bare håpe noen kan slepe oss når vi står fast i hjulsporene. Håper du ikke ble altfor skremt av prøveturen igår da :watchout Tuborg? Må jeg kjøpe det også nå da? :p Neida.. ble ikke skremt av prøveturen igår.. bare moro å ralle litt 16 v.. Var utom nesodden idag.. der må vi få lånt oss bulletcam og kjøre litt tror jeg :D Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Jeg har bulletcam, men ikke noe å ta opp med, kan godt ta det med til Våler om ønskelig.. Går på 12v.. :) har mekket illtema-feste-patent også, hihi. Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Fikk sveisa fester til stolene idag Og satt inn stolene da... Ble ikke så ille faktisk Jeg har bulletcam, men ikke noe å ta opp med, kan godt ta det med til Våler om ønskelig.. Går på 12v.. :) har mekket illtema-feste-patent også, hihi. Det synes jeg du skal gjøre ;) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Fik god hjelp idag og er hakket nærmere oppstart igjen.. HAr jo planer om å lufte bilen på våler til helga, men det skal holde hardt... Ikke så mye å ta bilder av idag men litt smådetaljer har jeg jo fått på plass... :p Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 nydelig :) likte det motorommet, peeent! tenkte jeg skulle shine opp mitt litt også, meen blir vel værre når motorn ikke er tatt ut :p ståpå! Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 heh, når jeg tenker meg om, så har jeg jo flere ark med slike stickers som fulgte med pocketbiken.. mye av det samme.. men ta det med ro, de blir liggende ;) tar med meg bullet-cam jeg vett, men som sagt så har jeg ikke noe å ta opp med, det kameraet jeg hadde til opptak har tatt rimelig kvelden.. men vanlig filming får jeg da gjort, om du trenger noe in-car (gay)action, hoho! Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg