Gå til innhold

Prosjekt "Rustfri"

Ranger emnet


ekkoj

Anbefalte innlegg

  • Svar 246
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei=)

Jeg er egentlig litt spent på hva du egentlig har planer om å gjøre m den røde golfen? Det var nemlig jeg som solgte den til to gutter ute i Spydeberg/Askim etter å ha vært dritt lei av DRITT i tanken.. he he=)

Liker å se hva som har skjedd m den. Spennende å følge m.

 

Hadde vært fint m svar. Hvis du evt vil svare på mailen min går d bra: adde_klinge@hotmail.com

 

Med vennlig hilsen

 

Adde. Ås Akershus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei=)

Jeg er egentlig litt spent på hva du egentlig har planer om å gjøre m den røde golfen? Det var nemlig jeg som solgte den til to gutter ute i Spydeberg/Askim etter å ha vært dritt lei av DRITT i tanken.. he he=)

Liker å se hva som har skjedd m den. Spennende å følge m.

 

Hadde vært fint m svar. Hvis du evt vil svare på mailen min går d bra: adde_klinge@hotmail.com

 

Med vennlig hilsen

 

Adde. Ås Akershus

 

Det er vel den bilen denne tråden omhandler om jeg ikke tar helt feil? :spin

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei=)

Jeg er egentlig litt spent på hva du egentlig har planer om å gjøre m den røde golfen? Det var nemlig jeg som solgte den til to gutter ute i Spydeberg/Askim etter å ha vært dritt lei av DRITT i tanken.. he he=)

Liker å se hva som har skjedd m den. Spennende å følge m.

 

Hadde vært fint m svar. Hvis du evt vil svare på mailen min går d bra: adde_klinge@hotmail.com

 

Med vennlig hilsen

 

Adde. Ås Akershus

 

Hei Adde.

 

Nå har du en gyllen mulighet til å kjøpe tilbake bilen UTEN dritt på tanken..

 

Dette er nemlig den røde bilen ;)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.. Jeg tror jeg holder meg til Passaten min jeg nå=) Men jeg må innrømme at Golf1 er en smykkebil!! Jeg hadde bare ikke råd til å fikse tanken.. men ga du opp den eller? Bare lurer.

 

Adde=)

 

Mulig jeg misforstår spørsmålet ditt her nå, men det er den røde 82 modellen som har blitt til Rustfri. Tanken var hele tiden å lage et rat-look prosjekt med helt rustent karosseri. Tanken som du hadde trøbbel med er nå byttet med en gti tank sammen med komplett motor, drivverk og bremser ;)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bilen står enda.. har vært et par intresserte, men ingen som har handla enda.

 

Er jeg heldig har jeg bilen til septembertreffet til Vacn så jeg får herja litt på bane.

 

Og blir den ikke solgt så er det ikke noe problem å ha den på lageret over vinteren.

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg misforstår spørsmålet ditt her nå, men det er den røde 82 modellen som har blitt til Rustfri. Tanken var hele tiden å lage et rat-look prosjekt med helt rustent karosseri. Tanken som du hadde trøbbel med er nå byttet med en gti tank sammen med komplett motor, drivverk og bremser ;)

 

 

 

Oops.. da har jeg misforstått helt.. =) Trodde ikke det var den samme i det hele tatt jeg! Så feil går det altså ann å ta.. he he. Fortgjort=p Men hvor mye eventuelt er det du har planer om å selge den.. Må spørre selvom det ikke er sikkert jeg kjøper den tilbake, men det var jo veldig fristende også da..nå som jeg slipper å stoppe på hver bussholderplass, under panseret å blåse i bensin slangen=) Det var et slit og ble veldig irriterende jo oftere det ble.. he he. Også er det større motor=)=)

 

Mvh.Adde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oops.. da har jeg misforstått helt.. =) Trodde ikke det var den samme i det hele tatt jeg! Så feil går det altså ann å ta.. he he. Fortgjort=p Men hvor mye eventuelt er det du har planer om å selge den.. Må spørre selvom det ikke er sikkert jeg kjøper den tilbake, men det var jo veldig fristende også da..nå som jeg slipper å stoppe på hver bussholderplass, under panseret å blåse i bensin slangen=) Det var et slit og ble veldig irriterende jo oftere det ble.. he he. Også er det større motor=)=)

 

Mvh.Adde.

 

 

se annonsen:

 

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1554906

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår