Gå til innhold

Prosjekt "Rustfri"

Ranger emnet


ekkoj

Anbefalte innlegg

  • Svar 246
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

SÅ bilen på ryen idag, utrolig feit!

 

 

Takk takk. Var på vei til VACN høst-treff på rudskogen. Fikk herja godt ifra meg før jeg avslutta ettermiddagen her:

 

DSC03347.jpg

 

Gikk bra da.. slo skeivt et styrestag, men det bytter man jo lett :)

 

Satser på at noen har bilder fra kjøringa og skal se om jeg får lagt de ut senere.

 

Her er imidlertidig noen jeg tok da jeg kom hjem.

 

bunnpanneklaring (eller mangel derav)

 

SCC_034.sized.jpg

 

 

Synes ikke den ser så ille lav ut ellers...

 

SCC_036.sized.jpg

 

Her ser man den fucka toe-vinkelen litt, men camberen er sånn jeg kjørte med den hele sesongen :D

 

SCC_038.sized.jpg

 

Tilfeldig bilde:

SCC_040.sized.jpg

 

13 tommere ser bra ut når man får de oppunder ;)

 

SCC_042.sized.jpg

 

Mer tilfeldig bilde:

SCC_043.sized.jpg

 

"Nye" baklamper for anledningen

 

SCC_045.sized.jpg

 

Taket med dekor

 

SCC_048.sized.jpg

 

Og hva er dette?

 

SCC_054.sized.jpg

 

Nei, har du sett? Det er jo 78'n jo.. tok den ut av lageret og erstattet den med rustfri

 

SCC_058.sized.jpg

 

 

Så da var sesongen avsluttet for rustfri sin del. Bilen er fremdeles til salgs, men skal noen ha den må de kjappe se før det blir fyllt opp med biler foran den på lageret.. Ellers står den til Våren, så får vi se hva vi finner på..

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul att se rostfrei på Rudskogen in action! Tog några bilder på eftermiddagen när det hade börjat regna.:hellothere:

 

IMG_6897s.jpg

 

IMG_6831.jpg

 

Resten av bilderna ligger här --> http://s99.photobucket.com/albums/l298/peepin_eyes/trackdays/070901%20-%20VACN%20Rudskogen/?start=40

Om någon VACN-medlem kunde lägga ut dom i bildtråden på det forumet så hade det varit fint (kan ju inte posta där själv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare å melde seg inn det.

Nei inte riktigt.:well: Endast betalande vacn-medlemmar har tillgång till forumet tyvärr, det är nog den enda klubben jag har varit med om som har det så tror jag. :( Annars verkar vara ett bra forum.:thumb

Supre bilder Lupo :) Har lagt en link til dem i tråden på vacn forumet. :)

Tack så mycket för responsen på bilderna! Och tack för hjälpen med att lägga ut länken.:thanks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår