drturbo Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Har lenge lekt med tanken på å sandblåse en caddy og bare la den være sandblåst. Denne bilen er et herlig rævspark til alle glætte jyplinger med 35" kromfelger og "full GTO combat kick your ass styling". Godt med et friskt pust! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 er slik jeg har oppfattet selv.. Veit ikke om du oppfattet det slik?. Denne bilen kommer nok til å møte på mye kritikk, og masse ros. Spørs bare om det er for "sært" for Norge. Digger stilen:partyon: Jeg er blåøyd ja med litt grønnskjær ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Neida så.... Før: Etter Dette var helrått. De som ikke liker stilen har ikke noe å si. Denna bilen må man virkelig få sett nøye på :partyon: Kommer nok til å slå ned som en bombe blant blåøyde VACN medlemmer.:cool: Mange som sikkert ikke klarer å svelge denne, men det får være deres sak ;) Bajas Ekkoj, helt klart bajas! :w00t Thanks ;) Tror det er det som er meninga iom at han ikke har turt å legge noen bilder i prosjekttråden der.... Er ikke snakk om å ikke tørre.. er mest for å forsøke å ha et lite elemet of surprise neste helg ;) Har lenge lekt med tanken på å sandblåse en caddy og bare la den være sandblåst.Denne bilen er et herlig rævspark til alle glætte jyplinger med 35" kromfelger og "full GTO combat kick your ass styling". Godt med et friskt pust! Tommy En kan se det på denne måten.. jeg har ikke tenkt det sånn.. Men, jeg er fullt inneforstått med at bilen nok ikke treffer hovedmålgruppa til max power for å si det slik ;) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 det ble ganske seksuelt det der også. kribler etter å få tak i et lokale jeg kan sette tralla mi i nå må jeg si.. Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 Fy å den blei barsk :D bra jobba! Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 se der ja. så kommer du og gjør det samme med motoren min eller? ;) Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 skal du rosemale i kveld? :phatyo Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 RÅTT:D. Det eneste som mangla nå var å lakke gasspjeldet innvendig;). Neida, bilen blir så tøff "så atte'". Det paradoksale er at jeg bruker sikkert like mye tid i løpet av ett år på å bremse forfallet på Einserne mine som du har brukt nå på å fjerne lakken og aksellerere korrosjonsprosessen. For treffbilens vedkommende er stort sett kommentarene av typen "kul teknikk - dårlig lakk";). Det hadde de sikkert vært om jeg bare hadde latt forfallet gå sin gang og latt PL'en fått samme standart som Nesby-Golfen - altså naturlig superdårlig stand:D. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 Bytta endeledd og fikk på mansjetter på styresnekka idag.. hvorfor jeg jobbet som jeg gjorde kan man jo lurer på, men det ble nå montert alikvel... Fikk også satt sammen litt mer motor og bytta til poly motorfester Også hjalp nitewlkr helped meg med å få motoren på plass En fryd å jobbe når alt er nytt eller pussa opp.. rent og pent Og vips så var motoren på plass... Nå får vi bare se hvor lenge shinen holder :p Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Mai 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2007 oi, for et rent og pent motorrom! :D Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2007 Vakkert!! Både utfor og inni. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 haha, nice! deffinitivt den råeste eneren her på forumet! (ikke vondt ment mot andre, er mange andre tøffe og!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducklink Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Ble veldig bra med så stor kontrast fra utvendig til inne i motorrommet. Siter 1991 BMW E36 3C X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Hoho.. Tøffest på lenge:D Trur du lakken på motoren kommer til å holde da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stampede Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 AWESOME!! Right up my alley, dude!! :thumb Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg