Gå til innhold

Bare jeg som savner "Off Topic"?

Ranger emnet


Ønskes OT tilbake på bilforumet?  

141 stemmer

  1. 1. Ønskes OT tilbake på bilforumet?

    • Ja, det hadde vært bra!
      118
    • Nei, uaktuelt!
      24


Anbefalte innlegg

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke hver dag man ser deg med et såpass bra poeng. Da kunne du selv ha postet alle off topic-innleggene dine der, istedenfor at jeg skal irritere meg grønn over at jeg ser du poster usaklige ting overalt jeg kikker på dette forumet her:)

Du klarer å vri og vende på alt du :)

 

MVH

Alltid seriøse kremt :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med bilforumet chatten som var på forsiden før? Den er borte nå eller?

Det var hvertfall Admins argument før, at off off-topic skulle tas der, men uten chatten, da må det bare bli et eget off-topic forum da :yodude:

 

Den finnes fortsatt, men den søppelaktige irc-klienten er borte. Last ned en valgfri IRC-klient (f.eks mIRC), finn EF-Net og join kanalen #Bilforumet.net

 

Jeg kunne sikkert laget en bedre how-to, men jeg er sikker på at det allerede finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, er det ingen sjangs i havet for at det blir laget et nytt OT forum? Folk her inne ønsker jo det, og det fungerte jo greit før. Så lenge folk bare opprettholder reglene, skal det vel ikke være noe problem. evt opprette nye moderatorer.

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, er det ingen sjangs i havet for at det blir laget et nytt OT forum? Folk her inne ønsker jo det, og det fungerte jo greit før. Så lenge folk bare opprettholder reglene, skal det vel ikke være noe problem. evt opprette nye moderatorer.

 

Nei. Erfaring tilsier at noe sånt som 2 av 3 poster kommer i off-topic. Er dette et "off-topic"-forum type vgnett eller er dette et bilforum? Useriøsiteter og morsomheter har man tatt på IRC i laaaaaang stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, som sagt tidligere også så har OT forumet i lang tid styrket samholdet her inne på bf. vet ikke om du har merket det, men det blir veldig mye konflikter og slikt her i større grad enn før. OT spiller derfor en viktig rolle på et forum, uavhengig om det er bilforum, flyforum eller hva annet det skulle være.

 

La meg spørre: Hva er egentlig grunnen til at dere fjerne OT i utgangspunktet?

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg spørre: Hva er egentlig grunnen til at dere fjerne OT i utgangspunktet?
..... 2 av 3 poster kommer i off-topic......

 

Samholdet her var kjempebra helt til off-topic-horene kom. Nå som brukermassen bare blir større klarer man ikke å holde på det samme gamle. Samhold kan man bygge på streetmeets eller irc for å si det litt stygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva med da å utnevne flere moderatorer? Kun for OT området? Melder meg frivillig til å ta på meg en slik jobb siden jeg bruker mange timer i døgnet på bf. Vet det er en drittjobb, men det er garantert flere her inne som kunne tenke seg å moderere et slikt forum.

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal dere snakke om alt annet på et bilforum?

 

hva med å joine et forum for det du vil snakke om, i stede for å forurense dette forumet med masse piss som minst like mange av dere ikke vil ha her.

 

det som er ironisk er at reglene var de samme før.

alt som ikke hadde noe med bil å gjøre ble slettet, men dette tenkte dere ikke over.

 

sorry, men denna saken er allerede ferdig avstemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at det til tider er konfilkter og motsetninger her, er fordi vi er blitt enormt store, vi er på vei mot 25 000 medlemmer. Ikke fordi vi tok vekk Off-topic. Sier seg selv at vi da får alle slags mennesker inn hit. . Hvis det er virkelig er grunnen til krangel osv, bør seriøst fler vurdere andre fritidssysler enn internett.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet blir å moderere all dritten så kommer til å dukke opp.

Når folk ikke engang klarer å diskutere normalt i et merkeforum, hvordan skal det da gå i et Off-topic forum?

Make me moderate it. I know how to.

 

Forøvrig syns jeg også at Off Topic ga en litt annen stemning. Syns det var litt hyggeligere.

 

Men det er jo bare meg, det.

 

Håkon A: Grunnen til at mange nok vil prate om annet på bilforumet er kanskje miljøet? Et forum får et eget miljø, og samvirker på helt spesielle måter. Det er enkelte forum som reagerer på en måte, andre på en annen måte.

 

Jeg kan forstå argumentet om mye arbeid med moderering. Men utenom det kan jeg ikke se noen god grunn til å ikke la folk prate OT.

 

Selv om det er deres forum, selvfølgelig.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår