Gå til innhold

Bare jeg som savner "Off Topic"?

Ranger emnet


Ønskes OT tilbake på bilforumet?  

141 stemmer

  1. 1. Ønskes OT tilbake på bilforumet?

    • Ja, det hadde vært bra!
      118
    • Nei, uaktuelt!
      24


Anbefalte innlegg

Altså, for en stund siden ble "Off topic" endret til "Annet bilrelatert" og det begrenset dramatisk den sosiale delen av bf på nett.

 

Jeg savner OT slik som den var hvor man kunne prate løst om alt mulig, og det har faktisk endt opp med mange gode kameratskap utenfor BF.

 

Etter at "annet bilrelatert" kom opp mistet vi jo mange andre gode samtaleemner vi hadde her før.

 

Noen som er enige? Evt kunne tenke OT tilbake ?

Stem og skriv gjerne noen ord om hva OT betydde for deg og evt hvorfor du vil ha det tilbake!

 

Mr.Transam

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg synes off topic er en viktig del av alle forum!

Det er jo litt kult med litt "andre" artige ting selv om dette er et bil forum så synes jeg off topic mangler.. annet bilrelatert er jo off topic når det gjelder biler..

Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen!

*Audi A4 TdiQ*

*King Cab 2.2 badass*solgt*

*Sierra 2.0 IS *søppel*

*arctic cat zl 500 *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha OT. Men da det het Off Topic, på slutten var det jo strengt forbudt å snakke om noe annet enn 4 hjul.

Men ja, OT er en fin ting.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo interessant å lese om at Ola Nordmann har kjøpt seg ny mobiltelefon.

At katta til Olsen spyr, at dama til Bjarne ikke vil åpne opp låvedøra, at parabolen til Svendsen får dårlige signaler, og at dassen til Mr. Gondal er tett...

 

 

:phatyo

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som mr trans am sier "Jeg savner OT slik som den var hvor man kunne prate løst om alt mulig, og det har faktisk endt opp med mange gode kameratskap utenfor BF."

 

det er en god grunn til og ha OT..

for og si det sånn:

selvom nabon jobber i kassa på Rimi så kan du vel snakke med han om noe annet en prisene i butikken?!

 

ja til OT!

 

Joachim

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo interessant å lese om at Ola Nordmann har kjøpt seg ny mobiltelefon.

At katta til Olsen spyr, at dama til Bjarne ikke vil åpne opp låvedøra, at parabolen til Svendsen får dårlige signaler, og at dassen til Mr. Gondal er tett...

 

 

:phatyo

Nei, men hva med:denne? (fant en som passer bra :) )

 

Viking067: Fårstår tankegangen, men på OT kan jo tråden få lov til å bil OT. Men ja, repost og ekle poster vil det bli mer av. Hva med at brukere faktisk begynner å bruke Varselstrekanten?

 

Mr.TransAm: No offence, men etter min mening er du for enssporig når det gjelder bilmerker (min mening). Vet det er snakk om OT så det kan funke, men...

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr.TransAm: No offence, men etter min mening er du for enssporig når det gjelder bilmerker (min mening). Vet det er snakk om OT så det kan funke, men...

 

No offence? Selvfølgelig er det en offence. Når har jeg gitt uttrykk for at jeg er bilrasist? Og hva har det med denne saken og gjøre?

 

Har alltid sagt en ting og STÅR på det: Jeg gir pokker i hva man kjører, så lenge jeg får kjøre min amrik i fred!!!

Bare fordi jeg foretrekker amcar, så er jeg ensporig?

 

Visste du forresten at på min drømmebilliste finnes det både porscher, ferrari, faktisk en acura, flere mercedeser og noen bmwer?

 

Du kjenner meg ikke og har ingen bakgrunn for å komme med et slikt utspill

 

Jeg tar del i diskusjoner av forskjellige bilmerker fra over hele verden med et åpent sinn (Tror de fleste her som har vært på forumet en stund kan backe meg opp på) og forsøker å bidra til fellesskapet! uavhengig av merke!

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår