Gå til innhold

Bare jeg som savner "Off Topic"?

Ranger emnet


Ønskes OT tilbake på bilforumet?  

141 stemmer

  1. 1. Ønskes OT tilbake på bilforumet?

    • Ja, det hadde vært bra!
      118
    • Nei, uaktuelt!
      24


Anbefalte innlegg

No offence? Selvfølgelig er det en offence. Når har jeg gitt uttrykk for at jeg er bilrasist? Og hva har det med denne saken og gjøre?

 

Har alltid sagt en ting og STÅR på det: Jeg gir pokker i hva man kjører, så lenge jeg får kjøre min amrik i fred!!!

Bare fordi jeg foretrekker amcar, så er jeg ensporig? voks opp...

Hehe, er bare det jeg har fått med meg. Kan jo selvfølgelig ikke konstatere det i ett forum. Igjen, det var ingen mening å fornærme deg.

 

Natta

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noe OT forum slik som det "gamle" offtopic, vil ikke komme tilbake. Det har jeg hele crew med på ;)

 

Hvorfor ikke når det egentlig har en del og si på det sosiale rundt bilforumet? har jo blitt litt mer grått her inne etter at ot forsvant. tror de fleste som har hengt her en stund kan si seg enig i....

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir pokker i hva man kjører, så lenge jeg får kjøre min amrik i fred!!!

10 poeng til deg for den, akkurat denne skulle alle her inne hatt som personlig motto, så hadde vi sluppet at nesten samtlige tråder her inne sporer av etter tre-fire innlegg. Pluss 10 poeng for å ønske gamle OT tilbake.

Totalt: 20 poeng til deg:D

Ble faktisk skuffet når jeg så at gode gamle Off Topic var blitt til Annet Bilrelatert, alt ble plutselig så snevert... Likte det bedre før.

Hva med å utnevne FLERE moderatorer, slik at det blir enklere å holde styr på folk? Og ja, report.gif-knappen virker, har brukt den selv. Men det er det nok ikke alle som vet:)

 

JA til Off Topic-forum, gjerne som underforum i Annet Bilrelatert, eller omvendt: Annet Bilrelatert som underforum i Off Topic-forum.

 

OT: Mr.TransAm då... INGEN Audi på den drømmelisten din?:op:

Bare måtte...:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at dette er et bilforum men savner en plass for litt underholdning utenom bil...

 

Kanskje dette kan være med å senke temperaturen i enkelte tråder...

 

Synes forumet består av alt for mye krangel og diskusjoner...

 

Her inne virker folk kranglevoren og ikke minst gravalvorlig...kjedelig det...

 

Takhøyden er atskillig større på f.eks bikeforumet men der kan det lett skli ut litt vel mye til tross for at folk der inne er godt voksne...

 

Det burde kunne skulle ha vært plass til en OT del her..Og er temmelig sikker på at dette ville skapt et bedre og triveligere forum..

 

Mvh. Jesus :drunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke noen grunn til at Off Topic ble tatt bort egentlig. Navnet i seg selv sa jo veldig mye om selve forumdelen, og er fint at man kan ha det litt moro utenom bil, selv om det såklart er som navnet tilsier, et bilforum dette her.

 

Men, når det er så mange andre forumer her som ikke omhandler bil, så kunne man strengt tatt beholdt Off Topic. Aldri sett noen som har tatt skade av litt humor i hverdagen.

 

Personlig så var jeg oftere innom Off Topic-forumet, enn det jeg nå er inne på Annet Bilrelatert-forumet, ergo jeg skrev flere innlegg der før navnskiftet.

 

Moderering kan vel heller ikke være noe problem, for hvis det er som navnet tilsier (Off Topic) så blir det ikke mye moderering/fjerning/sletting av innlegg og/eller tråder (nettopp fordi det er Off Topic). Selvfølgelig, det som ikke hører noe sted hjemme under Off Topic-forumet blir jo fjernet av moderatorene. Men sånn er det jo nå også, at det er sletting/flytting osv. av tråder som havner under Annet Bilrelatert.

 

Visse regler hadde jo vært en fordel å hatt, sånn at man ikke kunne poste all slags piss der.

 

Soleklart JA til Off Topic fra denne kanten her.

 

Hvis man hadde fått en egen OT-del så tror jeg kanskje at det hadde virket positivt på hele bilforumet, alt snakk som ikke handler om bil blir heller plassert i OT-delen istedet for rundt omkring

Ja, et bra poeng (foruten om at smiley'en ødela det som ellers virket som et oppegående innlegg). Ikke hver dag man ser deg med et såpass bra poeng. Da kunne du selv ha postet alle off topic-innleggene dine der, istedenfor at jeg skal irritere meg grønn over at jeg ser du poster usaklige ting overalt jeg kikker på dette forumet her:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det:)

 

Må jo nesten prøve og få Off Topic tilbake igjen. Dette er noe jeg selv har tenkt på ei god stund nå, siden det ble borte.

 

Personlig så kan jeg ikke se så mange store problemer med å få Off Topic tilbake. Hvorfor forklarte jeg i det forrige innlegget mitt.

 

Med noen enkle regler rundt dette, så vil jeg ikke tro at det hadde fungert dårlig på noen måte. Er jo alltids noen som presterer og poste totalt feil/skikkelig Off Topic, men igjen, det er det mange andre steder på forumet også.

 

At det blir for mye moderering er ingen unnskyldning. Hvorfor er det moderatorer på forumet? Jo, nettopp for å moderere. Blir det for mye jobb for dere (noe det i teorien ikke blir), så kan jeg komme på minst 5-6 i skrivende stund som hadde egnet seg som moderatorer på bilforumet.

 

Lag enkle regler rundt Off Topic-forumet, få det sticky så flest mulig får det med seg. Eventuelt en PM til alle brukere om nye regler angående dette, om det skulle gode gamle Off Topic igjen.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk, mer enn nok OT har likevell.

Fordelen da er jo at all OT blir samlet på ett sted og KANSJE vi ikke får så mye av det på andre steder av forumet.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår