Gå til innhold

gammel tråd fra starten av 240'en min, nå blir det oppussing.. siste side:)

Ranger emnet


totte88

Anbefalte innlegg

  • Svar 426
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

men da kan det hende jeg kjøper en ft fra 91 jeg førhåpentlig vis har for hånden=) er det mer en styreenhetene, motor å lmm jeg trenger da`?

 

bilder får jeg kanskje tatt i dag.. har bilen på jobb å har ikke lappen enda.. pluss at det regner i det kalde nord i dag... får i alle fall tatt bilder i morgen..

 

edit: takker tsbusa

 

kunne en av disse motorene være noe??

 

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1205055

 

eller:

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1209074

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men da kan det hende jeg kjøper en ft fra 91 jeg førhåpentlig vis har for hånden=) er det mer en styreenhetene, motor å lmm jeg trenger da`?

 

bilder får jeg kanskje tatt i dag.. har bilen på jobb å har ikke lappen enda.. pluss at det regner i det kalde nord i dag... får i alle fall tatt bilder i morgen..

 

edit: takker tsbusa

 

kunne en av disse motorene være noe??

 

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1205055

 

eller:

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1209074

 

Den nederste er ok, den øverste er muligens svake råder i + dårligere maniold.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki.. da tenker jeg at jeg ringer dem i morgen og bestiller bilstein rally eller racing( hva er best)? åsså lesjøfors senkefjærer.. andre baklamper... hvite blinkers over alt foran.. bestiller dette med det første dær i fra=) så tar jeg jt eksos og litt slike ting når jeg har funne turbomotor!=)

 

fikk ikke tatt bilder i dag av bilen.. har regnet å stått i.. skal få tatt i morgen håper jeg på!

 

den formotstanden som må lådden inn i b230f ledningsnette for å bruke ft motorer.. hvor skal denne loddes inn!?

 

hvis noen har instrumenter til 240 som skal selges så ta kontakt.. vil ha tak i det meste av slike ting.. også stor turteller for å ha dr klokken står!..

vil hja kjøpt, liten klokke, turbotryksmåler, oljetrykk, økonomimåler og slike ting.. orginale fra volvo..

TA KONTAKT

 

edit: ss242: det var noe slikt jeg regnet med.. har en kompis som er satt på saken å finne ft motor.. naila hær på forumet med rø 240 turbo=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en del jeg blir å kjøpe fra pedersens-racing.no jah.. må vel ta å bestille.. går det ann å bestille over nett, eller må man ringe dem?

 

hvor kan jeg kjøpe bra dempere? gule koni eller noe?

 

Kan skaffe deg helt nye Koni Sport for rundt 5000 inkl frakt...koster ca 6000 hos BCB.

- 04 RAM 2500 Cummins

- 92 Civic EG9 VTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FSL: du har PM.

 

shinet opp bilen innvendig, så den sert som ny ut.. lukter fantastisk godt for å være 16 år=) og jeg jikk over hele bilen for rust... fant ett rusthull som var lite og det var alt.. skal sveise det på torsdag!

 

fikk desverre ikke tatt bilder men bilen er klargjort for bildetaking.. glømte digitalcammen hjemme idag:S kom hjem nu nettopp.. har drevet på me bilen stortsett fra jeg var ferdig på jobb hall 4 til nå!¨

fikk ikke tid å reinge pedersens-racing.no så får forhåpentlig vis tid i morgen.. er det noen spes kokkeslett man må ringe før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår