Gå til innhold

gammel tråd fra starten av 240'en min, nå blir det oppussing.. siste side:)

Ranger emnet


totte88

Anbefalte innlegg

med orginale stempler er det nok ikke dumt med underspyling.

 

Men man trenger det strengt tatt ikke føre 3-400 hester.. og oppover..

 

Hvis jeg ikke husker helt feil, er det 400 for dyser hos Parner.. Husker ikke helt.

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 426
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har tadd bilder.. men plages med å få de inn på pcn.. må kanskje ta nye med camera.. istede for mobilen..:) men de kommer..

 

har fått endel deler i helga tar bilder i kveld og poster de ut! vet jeg får de fra kaera og tildata så!..

 

har fått delene turbo works.. er meget fornøyd me de.. koples opp i løpe av uka!..

 

neil: prøde å ringe men må vel slå ett nr først som jeg ikke har i hodet.. sente mail.ska ringe han i løpe av dagen/morradagen.. så kan hende turbomotor er på vei.

 

SKAL få opp bilder i løpet av 24 timer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilder av bilen( håper jeg):

 

28092006.jpg

 

28092006003.jpg

 

28092006006.jpg

 

28092006008.jpg

 

bil1.jpg

 

her er bare noen bilder tatt med mobilen.. skal ta bilder inni bilen med skikkeli cam.. da tar jeg også bilder av div deler som er handlet inn:)

 

kos dere med start bilder av prosjekter..

sku ha hadd bilder når dn stod me tak boks(for det var stygt) men har desverre ikke det:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naila: :):) takker:) du er klar til å ta grom40'en din i morgen?? sender melling i morgen om når tid det passer for deg!:)

 

idag trodde jeg dagen var inne for å handle motor når jeg fant en på åsane bilopphøgging..

 

jeg ringte dem å fikk svaret jeg ville.. de hadde en fk motor med hjerner å ALT.. men de ville a 18000 kroner for den noe jeg syntes ble drøyt.. fikk da me bensinpumpe og alt uten om starter og generator.. dn hadde rullet 200 000

så ble ikke motor i dag heller..

 

i morgen skal jeg rine jônköping bilhugger i sverige.. vet de har flere slike motorer.. både i fk og ft og skal høre hva de skal ha for en ft 93 ---> eller fk motor med hjerner og alt.. rakk det ikke i dag..

 

hvis noen vet om motor til meg så for all del ta kontakt på 41806909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår