Gå til innhold

gammel tråd fra starten av 240'en min, nå blir det oppussing.. siste side:)

Ranger emnet


totte88

Anbefalte innlegg

oki.. da vet jeg det..

 

har enda ikke fått tatt bilder:( i morgen lover jeg det.. har regnet i ett hær opp ei nord i flere dager på rad så har ikke vært bildetakings vær!:( men d kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 426
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vært i kontakt me en me turbomotor.. står i trondheim.. men det var uten boksene:S vil disse være dyr å få tak i?

 

edit: var en 88 modell.. da ser jeg bort i fra den:S da var det å lete videre.. tror dere høggere rundt om i lande kan ha noe slikt?

 

vis jeg kjøper en bil uten turbo.. hva vil turboen da koste? brukt holder med det første sikkert!=)

 

er det styre enheter for tenning og innsprøytning jeg trenger jah? vil være på dn sikre sia:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har begynt å sjekke litt i sverige nå, gulbransen racing:) fant ut det kunne være smart..

 

har vært nok en dag med dårlig vær i nor.. har også vært på jobb fra klokken hall 8 til hall 10.. fikk jort litt me biln også.. fjærnet all rust jeg fant og sveiset dr det var rustet igjennom.. LOVEr å ta bilder i morgen.. skal finne fram kameraet i dag,.. ta i morgen etter jobb!

 

updates ellers.. konidemperne er vel ikke SÅ langt unna.. i morgen skal lykter av diverse bestilles... og lesjøfors fjærer.. gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har enda ikke fått tatt bilder.. vet det er for sløvt men har bare blitt sånn:(

 

MEN, har fådd bestilt litt stajs til gromførtien..

har bestilt som sagt koni sport dempere, men nå i tilegg, senkefjærer, andre baklykter, hvite blinkers rundt om, tårnstag.. har også handlet 90W nærlyspærer som er litt lillafarge i, blitz lys, forsterker til suben..

gleder meg til å få senket å stivet opp bilen.. var å spant meg noen rundinger og 8 tall å kjente den var forr myk!:S over helgen skal jeg bestille meg torpedovegg stag å jt eksos antagelig vis.. da er det STORTSETT bare motor som mangler! skal vel også få oppgraderte bremseskiver til borra slissa skiver!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. der kom den haoarox!

 

ok, i morgen lover jeg dere å ta bilder=)=) skal la bilen stå ute etter jobb så jeg kan dra å ta bilder..

har dn inne på jobb å har ikke nøkler inn!

 

noen som vet noen plasser i sverige jeg kan lete etter motor???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det på tide med en liten utpdate..=)

 

har fådd litt småstæsj.. senkefjærer og hvite blinkers.. venter ennå da på eksos, baklykter, tårnstag og koni dempere!..

tok bilder i går faktisk.. ska få lagt de ut i dag.. må finne kabeln som skal inn i pcen..

 

er ennå på leting etter ft/fk motor så KAUK ut vis noen vet om en..

 

følg med i kveill for bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen sier man BØR ha det til 300 hk å oppover..

 

så det holder uten med andre ord!? når begynner man å få bruk for det!???

 

driver ennå å lete etter kabelen.. bilder kommer.. lover dere=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår