volvo-r-sport Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Ble stoppa av snuten i natt ved 12 tia.. Lå etter meg og råna i 1,5mil... Kom til 40 sona i degernes så går blålysa på. Fesen tenker jeg, nå har jeg sikkert kjørt bittelittegranne for fort.. Han kommer bort og skal se på lappen min, han ser på den i ca 5 sek før han begynner å spørre om bilen.. "Fine felger da" "Er det turbomotor i den? Det er tøft" "Går den bra?" Ble helt sjokkert.. Han skulle bare se på bilen min.. Så begynte han å grave etter hvor han kunne finne fanzye felger til 850n sin og om det gikk ann å få noe mere fres ut av den... Det er sånn snuten skulle vært.... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Det er faktisk mange slike :) Men ikke alle som tør å stå frem ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 hehe, vært borti slik selv, gøy det :) Bra det er noen normale politifolk i landet også :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 En skapråner av en polis som ikke klarte holde maska :lol: Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 kongepurk:yodude: Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Hehe, har opplevd det samme flere ganger selv.. En gang stod jeg, colli, christinev40t4 og noen folk på benseren. Det var etter vi hadde kjørt fra Voss.. men, ja, så kom polisen i bilen sin.. Stoppet, gikk inn på benseren, så kom de bort og spurte Colli om det var hans bil (pekte på min bil). Jeg snudde meg vekk og plystret, hehe.. neida, men. Han spurte om vi mekket mye, etc. Sa han var volvo-fan.. Han hadde lyst på en litt eldre volvo. Fins en del greie folk, men det fins også idioter!! Som feks. en annen "tjenestemann" som ikke brukte blinklys. Så sier Colli til han: "husk å bruk blinklys". Han klikket helt "Er det meg du snakker til?! Håper for din skyld at du snakket til kompisen din!". Ja, offentlige "tjenestemenn" er ikke alltid serviceinnstillt. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 hehe hadde en slik vi oxo, ringte til rånerane og sa: at dei måtte komme ned på stripa, hehe skal sei han karen lurte da ja, da meinte snuten at han måtte komme på shell og tjatte litt, sto snuten å råna med sivilbilen hehe, men kjekt med slike snuter:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Jeg havnet på en fest med mine to tremenninger (tvillinger). Begge var godt gift og jeg ble sittende å snakke med ektemennene. Det viste seg at begge mennene var politi i Bergen. Kanonartig å få litt "inside" informasjon. Disse hadde over middels bilinteresse og vi snakket mye bil, fart, fartsgrenser. De fortalte at noe av det gøyeste var å skremme slik som trådstarter ble utstatt for (følging, blålys og stoppe for å pisspreike). De gjorde det ikke bare på kødd, men på den måten fikk de tatt noen stikkprøver i rolige perioder (promille, promille eller andre ulovligheter i bil). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Koselig :thumb Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA LER MEG IHJEL!!! ÅSSEN BIL VAR DET?? var den er mondeo eller en litt større 4X4? såfall du har møtt på mr johansen!! hehe artig skrue han!! men kan være et SKIKKELIG rass i blandt!.. samme skjedde meg i ramstakrysset.. men da hadde jeg kjørt litt fort i 60 sona. det dobbelte egentlig. men de hadde ingen bevis så han ba meg ta det pent.. hehe kødda med dekk dim gjorde han o-.. trur de også hadde morro av og skremme. jeg var jo pissredd... Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 "Trivelig" - men er dette virkelig "korrekt" bruk av blålyset? Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Ble stoppa av snuten i natt ved 12 tia..Lå etter meg og råna i 1,5mil... Kom til 40 sona i degernes så går blålysa på. Fesen tenker jeg, nå har jeg sikkert kjørt bittelittegranne for fort.. Han kommer bort og skal se på lappen min, han ser på den i ca 5 sek før han begynner å spørre om bilen.. "Fine felger da" "Er det turbomotor i den? Det er tøft" "Går den bra?" Ble helt sjokkert.. Han skulle bare se på bilen min.. Så begynte han å grave etter hvor han kunne finne fanzye felger til 850n sin og om det gikk ann å få noe mere fres ut av den... Det er sånn snuten skulle vært.... Jaggu, hadde fleretallet av snuten vært som han, så hadde det ikke vært noen sak :) Ikke hver dag en treffer på sånne folk i tjeneste gitt, snarere tvert imot... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Bor desverre et sted der det ikke finnes slike politifolk.. Faens Asker.!!! Blir jeg stoppe er det kun fordi ditt og datt.. "Du burde ta av sotinga på siderutene forran" Når jeg kjører i porsgrunn vinker dem bare og smiler.!! Kjører du etter kl 11 her så er du garantert for å bli stoppet.. Uansett om du kjører i fartsgrensa eller ikke.. RÅNA biler i asker/bærum funker bare ikke.!! Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Har vært borti det samme selv.. Kjørt med kappa fjærer (skamlavt) og blitt stoppa, brukt feile pærer, og kjørte på blankslitte dekk.. Sa han noe? Nei... Begynte å preike om bilen osv osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabagast1 Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Her har vi faktisk mange politifolk som er greie på den måten, og særlig en mann, han vet hvilken bil nesten alle her har, hvordan motor som står i, alt.. Og jævli grei å snakke med når han er på jobb og han og brodern er ute og råner i en av de uniformerte bilene og de har lite å gjøre :D De kommer ofte bort til der vi med bilene sitter, og blir mye sånt "pisspreik" og kule ting.. Kjempehyggelig fyr som, i likhet med broren min, er på godfot med råner- og bilmiljøet her i byen ;) Siter Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( ) Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt) Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg