Polo Classic Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 jam har liten erfaring med ke-jetronic eller cis-e sprutet på pl, muligens at dette kan tynes noe høyere enn kr med ny chip... stemmer at amerikanerene kjører mye på RON 91 ja, men bare å spesifisere at du skal kjøre på 98 når du bestiller det... lager de sikkert custom.. KE-Jetronic har kun chip til tenning, fortsatt mekanisk på bensinsiden, kan ev modifisere varmkjøringsregulatoren, men vet ikke hvordan dette gjøres Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Ja, var det jeg trodde.. vil tro at digi er det beste alternativet når det nærmer seg 160-170 hk... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Jeg har lest at den også justerer bensintrykket, så den skal visstnok henge med til 200 hk uten å bli den begrensende faktoren. KE-Jetronic har kun chip til tenning, fortsatt mekanisk på bensinsiden, kan ev modifisere varmkjøringsregulatoren, men vet ikke hvordan dette gjøres Siter Tlf. 984 99 155 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 fortsatt interessert i innsug eller er dette blitt diskusjons forum? Anyway, har både PL(40mm) og KR(50mm) for salg. -Bare å komme med et bud. Kan også evt leveres polert eller sandblåst og lakket i ymse farger.(LAKK: Xylan, tåler varme og slag og skra). Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Dette er sikkert en gammel tråd men.... disse gutta selger innsug! tilogmed det spesielle Scirocco 2 16v innsuget! Store typen med TB over girkassen. http://www.autotech.com Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Bruk S2/S4 eller RS2 innsug da..? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 noen som har det store innsuget? er ute etter det!! så har du og selge meg!! ta gjerne kontakt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 J.Andreassen har. Se noen poster høyere opp. noen som har det store innsuget?er ute etter det!! så har du og selge meg!! ta gjerne kontakt:) Siter Tlf. 984 99 155 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 J.Andreassen? selger du det store innsuget til meg?:) hvor mye?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg