Mr.mekanikk Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 maximum 2 dager hvis bilen er ferdigpusset.prisen er det samme. Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 kan du komme til drammen?gjør jobben for 5000kr,du kjøper lakk og gjør bilen klar førarbeid.hvis du ikke blir fornøyd med jobben du må ikke betale noe. Vi har en deal! tar kontakt når det nærmer seg lakkering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vicky81 Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Har en 99mod Audi A6 som jeg gjerne skulle ha lakkert plasten på(nederst rundt hele bilen). Kan du gi en pris på det mr.mekanikk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 700-1000 kr.du kjøper lakk Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Hvor mye for å hellakkere en Golf II 3 dørers bil... Jeg kan fikse rust + bulker men forarbeid kan jeg ingenting om. Jeg kan pelle bilen fra hverandre og jeg skaffer Base + klarlakk evt. filler og grunning om det trengs! Btw. dette er arbeid som blir utført i lakkboks? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vicky81 Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 700-1000 kr.du kjøper lakk Hva koster lakk og hvor får jeg kjøpt det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 je tar for jobben selv 5000-6000 kr.hvis dere gjør førarbeid.hvis ikke da koster det 10000kr med opussing og lakkering. Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Hvor mye for å hellakkere en Golf II 3 dørers bil... Jeg kan fikse rust + bulker men forarbeid kan jeg ingenting om. Jeg kan pelle bilen fra hverandre og jeg skaffer Base + klarlakk evt. filler og grunning om det trengs! Btw. dette er arbeid som blir utført i lakkboks? 6000kr.hvis jobben blir ikke godkjent av dere så behold pengene Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Jeg liker garantien din, jeg vil nok ha en nærmere prat med deg! Ta resten på PM? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 6000kr.hvis jobben blir ikke godkjent av dere så behold pengene Sendte deg PM! svar da Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 hvor holder mr.mekanik til da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 hvor holder mr.mekanik til da?? drammen? Lakker jeg og, i mjøsa området.. Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Ja og pris på Hellakkering av Golf II rust/bulker tatt bil kan også demonteres... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calibrasigge Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 tfac du har pm Siter Sigge//OMC Oslo-Akershus Opel Omega mv6 caravan XOpel Calibra Turbo C20XET (solgt) X Opel Omega 2.0i (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 det her er litt offtopic, men den garatien din mr.. hvem som helst kan jo si at dem ikke er fornøyd med arbeidet og få lakkeringa gratis da? : / Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg