Gå til innhold

Noen som vil lakke bilen min?

Ranger emnet


Turbo_Dos

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

halla.. noen bilder å vise frem som du har lakka Mr.mekanikk:) hehe. men hadde hvert fint vis du kunne ta bilen min også. nærmere jul dette da?.. men er det mye stress for deg å skaffe lakk? evt. pris.

har en civic coupe som kunne trengt en hellakkering. tar bulker og rust selv. og plukke det fra hverandre. hvor mye tar du for dette vis jeg pusser ned også?.. og hvor mye hvis du skal pusse?..

 

hadde hvert fint med et svar :) tar det svart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det sånn at det alltid liksom finnes rimelige lakkerere å så fort de får jobber kastet etter seg så forsvinner de eller kan ikke holde ord? Finner tusen tråder her inne med samme "symptom".... Greit man får mye å gjøre, men tror folk flest gjerne setter seg på venteliste om det er så om å gjøre...*oppgitt*

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

Hvis en kommer med bilen og har gjort forarbeidet sjøl, kan det hende det ikke er godt nok. Folk som ikke er faglærte kan gjør store feil. Så skal du lakke oppå det. Hvis det går til hælvette er det ikke lakkererens feil, men han som har gjort grunnarbeidet

Jobber som Plast Mekaniker på heltid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

En lakkering blir ikke bra hvis den som har gjort forarbeidet ikke vet hva de driver med.Hjelper ikke bet 5-6000 kr for en hellakkering hvis bilen er full av sliperiper,synkninger,blødninger,fyllerkanter,dårlig retting osv,osv....

Hvis man først skal bet for en hellakkering,ville jeg enten tatt det hos noen jeg kjenner,eller gått til et versksted.Hos verksted har man garanti også.Den derre garantien til han som tar 5-6000 for hellakkering må jo være tull.Hadde ALDRI stilt noen garanti på et grunnarbeid jeg ikke hadde gjort selv.Mange ting som kan dukke opp når lakken kommer på...

"Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. Du setter noen ville mål her. Finnes ikke noe som heter billig og strøken lakk... Lakk ER dyrt. Det er mye arbeid og materialene er dyre. Jeg ville aldri ha tatt på meg en jobb som noen andre har gjort grunnarbeidet på, siden man har jo tross alt et rykte å ta vare på..

Hvis du vil at det skal bli bra. Durde du betale det det faktisk koster å få bilen lakkert så finner du garantert noen som tar jobben og du blir fornøyd

- 01 Vw Bora 1,8T highline

- 00 Vw Polo color concept 1,4tdi

x 88 Honda Crx 1,6

x 83 Ford Granada 2,3

x 87 Ford Sierra 2.0 is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår