Gå til innhold

Tank måler problem!

Ranger emnet

s4nd3r

Anbefalte innlegg

Jeg må kjøre ettter km telleren. Tankmåleren min funker helt fint den, når jeg fyller tanken full, men så er den så jævlig rask ned igjen. Kan nesten se den flytter seg. Så når viseren viser tom tank (over det rød) har jeg godt over 10-15 liter igjen. Irriterende!!

Volvo 850 T-5 94mod

Volvo 244 GL 76mod

Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt

Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe tankmåleren er fin på min og..før var den akkurat slik dere og sier, viste full ved full tank, var med et stykke ned, så datt dne plutselig..så var den med av og til innimellom.. så bytta jeg til 940dash med yazaki, før hadde jeg vdo, men nå virker måleren så å si helt fint, bare den er motsatt! viser tomt ved fulltank, visa versa.. men skal bytte tankarmaturet til det osm står i 940'n, så blir det nok bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berre og fylle full tank ofte d... :D Hehe... Bruka vell sopas at du må fylle annakvar dag uansett... Hehe... Også e det no eigentlig berre og tenke litt logisk, så burde det ikkje vere verdas største problem. Er no berre litt irritasjon.

Veit ikkje kor ofte ej he måtta komt med ei bensinkanne til ein kompiss med B230K og uten bensinmålar ej... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tipper bak der ansluutningene til tanken er..

på tpc er det en sånn how to på å fikse tankmåler problemet, og der står det noe om at du skal nappe i brekket, så er det om varsellampen kommer på(mener jeg) så er det jordingsfeil om den ikke kommer, og signal feil om det kommer.. husker ikke helt, men sikkert noen som kan rette meg hvis det er feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider