Erik Braseth Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Idag har jeg byttet regreim på en audi, skiftet foringer på en annen scorpio og støvsuget min egen bil innvendig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Byttet microfilter Feilsøkt og eleminert strømstjeleren i bilen Bytta termostat og lufta systemet I neste uke blire vel oljeskift på både diff og motor, så skal hun inn til verksted for oljeskift på automatkassa og bytte av foringer (powerflex i travers og bærearmer) izz nice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 kjøpt delebil .. 240 stv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Kjøpt større cam :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jumpern Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 I dag har jeg skiftet bremsesko på bilen min....shait de fjærene er jævlig...hehe Siter Jeh jeh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Nå ligger green filteret i a4 til rens på badet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 er på jobben nå. men i kveld skal jeg fortsette å sveise, bore, slipe og skjære ut innfestninger til bakstillinga på bilen jeg har i garasjen.. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 i går : hentet nye Compomotive felger i dag : sett på dekk til de nye felgene. skal også vaske og polere bil i dag :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 skal vel kjøre noe driftbattle ealoken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 I dag har det vært fullt kjør med å montere motor :) Og i morgen tidlig er det å pusse bort understellskitt ... Drittjobb ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 I dag har jeg montert en forsterker og en 2 x 10" sub i bagasjen.. så skal vi få gjort litt med kablinga i mårra tipper jeg ;) Får også noen høyttalere da :) Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 skulle montere turboen idag jeg..men dro over gjengene i toppen så må av med alt og gjenge opp nå..deilig Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Ble vist større topper og innsug også. Stage 3 porting :driving Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Hentet noe slitedeler, starter, dynamo og gasswire og bestilt nye fjærer. Ikke all verden, men det er bedre enn ingenting. Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Ja, veit den trenger en vask :P Subba dessuten som f. med de dekka, må nok ned til 175\50 eller 195\45 ;) Men de felga sitter som støpt på mantaen da ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg