VolvoMan Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 plassert den bak huset hvor den skal stå fryse i vinter :( Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thema Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Har montert dump (whosh!!), stått en times tid å kikket ned i motorrommet for å planlegge oppkoblinga av dataspruten, vasket innvendig, montert noen interiørdetaljer, og begynt sånn smått på å skru løs tak-trekket. Det var litt av en jobb, det. Siter John '00 Opel Omega 2,5TDI stasjonsvogn. (Hverdagsbil) '90 Lancia Thema i.e. Turbo 90-modell (Skjært motor, avskilta) + en mengde Opel på samvittigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Parkert den i garagen! Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Satt på ny gti grill i dag :D Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_s_X Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Jeg har kjørt.. Spinnt litt:p Så har Hardrox på forumet fyllt bensin på min bil.. Med mitt visakort da. Så har jeg kjørt litt og hørt på musikk.. og preiket i og med bilen =) Siter Fra Volvo til Bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Bestilt deler hihi Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 byttet olje på min idag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gautan Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Gikk ut å vridde om tenninga, men d var dødt som i graven. Ingen lys i dashbordet eller noen ting. Så målte jeg bredden på bageasjerommet, og gikk inn igjen. Siter - 94 Honda Accord 2,0i x 90 Mazda 323 1,6i x 97 VW Passat 1,9TDI x 86 Ford Scorpio 2,8i x 94 Ford Scorpio 2,0i x 90 Ford Sierra 2,0i x 86 Nissan Patrol 2,8D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Skrudd av no stag, hentet en ny topp til den, og kjøpt nye stoler til fører og passasjer, samt gitt den en klem :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Kjørt til jobb. Kjørt fra jobb og til vaskebåsene i breivika. Vasket bilden. Kjørt hjem =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håpløst_240_prosjekt Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 sett hva jeg skal begynne med nå... etter det kjørte jeg til nabo'n å svinkjørte litt.... stakar bil..:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Bestilt hvite blink, og xenongasspærer. Kjøpt ny eksosstuss. Skal montere stussen/fikse noen andre småting nå. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Har skaffet noen nye 17 felger, kjøpt no småstash til fjørene bak... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 kjøpt porschefelger til corradoen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Kjørt til og fra jobb og parkert den i garasjen. Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg