sp0ky Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Jeg har rett bulka i døra (etter ei dame kjørte på meg med sin el-rullestol) Så bytta olje på rekorden... Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Idag har jeg endelig fått fatter til å kjørt den til Gulbrandsen/Autoconsult for en sjekk... Blir spennende å finne feilen! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Loco Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 I dag har jeg behandlet frontruta med Rain-X, og jeg skal si at det hjalp. Mest geniale jeg noen gang har prøvd. Passende nok regnet det nesten rett etterpå, så jeg fikk testet om det virker. Og det gjør det. Regndråpene preller av glasset. EDIT: Og så har jeg sendt Pioneer-spilleren min på verksted, da det er en feil inni spilleren som gjør at Bluetooth-handsfree funksjonen ikke virker som den skal. Gleder meg til å få den igjen om en uke. I mellomtiden skal jeg få ut fingeren når det gjelder å koble tilførselen til spilleren på tenninga. Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Vasket midtre delen av gulvteppet til bruksbilen i vaskemaskinen. Og shina opp skinninteriøret med Turtle Wax leather care. Det hjalp sannelig på veldig mye, skal jeg si dere. Har også fått handlet inn diverse slitedeler. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Skriv en post om hva akkurat DU har gjort med bilen DIN i dag :) jeg har selv ikke gjort stort! men blir kansje en vask i løpet av dagen :) Kom igjen! legg inn Ikke en dritt. :P Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 lagt om til vinterdekk på bilen til mutter'n .. hun er av typen som ikke setter fingra i en bil om hu ikke absolutt må (hu skifter dekk selv om hu MÅ) .. min fikk vinterskoa påsatt på søndagen som var :) (15 okt) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Fant ut at bilen er full av LIM, kjørte over nylagt asfalt, men de skulle visst ha 1 lag til, så derfor la de lim oppå der igjen... Sitter helt jævlig godt fast.. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Herpa børstene til dynamoen (d`oh) knekt ene skruen som holder børstene fast (D`OH) tømt batteriet på å komme meg hjem (gikk akkurat) Og har visst tatt toppakninga og (D`OH!! %¤&%¤"%) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Kjøpte og bytta til biltema 100w pærer, som viste seg å lyse dårligere enn 55w Osram som sto i fra før :D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Herpa børstene til dynamoen (d`oh) knekt ene skruen som holder børstene fast (D`OH) tømt batteriet på å komme meg hjem (gikk akkurat) Og har visst tatt toppakninga og (D`OH!! %¤&%¤"%) Skikkelig god dag, altså? I det siste har jeg funnet ut at bakskjermkantene mine består av mer sparkel enn stål og feiret ettårsdagen til bilen i mitt eierskap. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 all biltukling stoppa helt opp? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Egentlig ikke.. Testet "nye" dvd-spilleren min i dag... Fikk kjøpt den på qxl ved en feil (dreiv egentlig og bydde på avic 1, men hadde mange andre sider oppe om gangen..) Fant ut at jeg hadde vunnet auksjon når jeg fikk mail... En sånn cube sak.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 I dag har jeg starta bilen med startkabler pga sinnsykt dårlig batteri. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Bytta til vinterdekk.. Og selvfølgelig lekker den ene ventilen anger2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 gått tom for bensin:alacocaina Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg