Gå til innhold

Verdens dyreste bil blir en AMCAR! :D

Ranger emnet


Mr.TransAm

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

 

Jaja. Den blir neppe blant de mest smakfulle, eller har den høyeste kvaliteten:) Sikker på at interiøret kommer til å riste, skinnet ser billig ut og cromen flasser etter noen få km:) blir nok en pimp-bil som kun brukes til show-of for rappere det der....

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehhhhhh....:iconsm

 

 

ehh hvaforno? Amerikanere er verdensmestere i smakløshet, og jeg tror neppe denne bilen er et unntak. Hvem i helvete har bruk for 8 eksosrør?? EN europeisk eller asiatisk designer hadde i det minste nøyd seg med 2 evt. 4... Det er jo amerikanerne som gir oss de styggeste trendene verden har sett. Hvor ellers kan man finne camry med toyota-emblem i gull f.eks.? kan ramse opp tusentalls eksempler på amerikanernes totale mangel for logikk, design og kvalitet..:)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oddi: Smaken er som baken, den er delt! Det er jeg glad for! Personlig mener jeg at det ikke er mulig å finne mer smakløse biler en japsebiler... Du har din mening, og det er greit for meg, sålenge du ikke presser din mening ned over ørene på meg.

Mvh. Hans -

 

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oddi: Smaken er som baken, den er delt! Det er jeg glad for! Personlig mener jeg at det ikke er mulig å finne mer smakløse biler en japsebiler... Du har din mening, og det er greit for meg, sålenge du ikke presser din mening ned over ørene på meg.

:usa: :usa:

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Kanskje dette blir den første amerikanske bilen som ikke bruker resirkulerte colaflasker til interiørpaneler.

 

Tror nok dette blir en ekte show-off-look-at-me-bil. Denne bilen burde få horn på panseret for å signalisere hvor harry den kommer til å bli.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg kan ramse opp tusentalls eksempler på amerikanernes totale forståelse for logikk, design og kvalitet. Alle har svin på skogen, bare at du får vite om flere av amerikanernes enn andres.

 

Dette blir sikkert en ny oljesjeik-bil. ^^

 

Jeg har også prøvd å finne frem til amerikanernes forståelse for logikk, design og kvalitet.. jeg har funnet etpar ting som funker bra. Leatherman og MagLite er genistreker.. Samme er en hel del våpen.. men dette er jo kun ting som kommer fra militæret, og der bør de lykkes, de bruker tross alt endel penger på det:)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere som snakker drit om amcar her er noen kommunistsvin!! snart så kommer det noen svartkledde mennesker med solbriller på døra deres og spør om dere driver med UNAMERICAN ACTIVITY (kommunisme). :), USA setter standarden på bilfronten. Om det er i form av USA produserte biler, eller i form av at Japan og Europa prøver å tilfredstille de amerikanske kundene ved å lage fete biler kan være det samme. En svær Toyota Pickup i USA med V8, ser jeg nesten på som litt amerikansk.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår