per s Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Dagens :D Men seriøst... Trådstarter: Hva skjedde? Er det helt tilfeldig at dama slo opp samma dag? Min teori er at: - Enten så mista du lappen, og dette ble dråpen som fikk begeret til å flyte over etter mye krangling siste tida. - Du har grombil og dama fant ut det ikke ble mer bilkjøring siden du mista lappen. - Dama slo opp, du skulle ut og kjøre vekk fra problemene mens UP står i buskene og måler. Spent på om noe stemmer :D satt i mie egne tanker da jeg kjørte hjem fra skolen. tenkte vell mest på att jeg skulle ta en "alvors" prat med dama da jeg kom hjem...tenkte ikke stort over farta helt til jeg så blålys i speilet:( de hadde vist målt en snitt fart på 135 ellns:( Siter -1992 nissan 200sx -1987 vw caddy pickup..solgt -1990 toyota celica 2,0 gt-i...solgt -1980 toyota corolla 1600 SR -1990 mercedes 190d...RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 satt i mie egne tanker da jeg kjørte hjem fra skolen. tenkte vell mest på att jeg skulle ta en "alvors" prat med dama da jeg kom hjem...tenkte ikke stort over farta helt til jeg så blålys i speilet:( de hadde vist målt en snitt fart på 135 ellns:( hvordan sone snakker vi om her? Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per s Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 hvordan sone snakker vi om her? 80sone Siter -1992 nissan 200sx -1987 vw caddy pickup..solgt -1990 toyota celica 2,0 gt-i...solgt -1980 toyota corolla 1600 SR -1990 mercedes 190d...RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 80sone oki... 144/t i 90 sone her... det endte med 9 måneder uten lappen og 16 dager med pallesnekring... så har du noe å sammenligne med... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 oki... 144/t i 90 sone her... det endte med 9 måneder uten lappen og 16 dager med pallesnekring... så har du noe å sammenligne med... Lignende straff? :( :confused: Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 han kan vel fort få det samme eller mere siden de er strengere i 80 sone... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spirit_of_åsen Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Stor sjangse for ferie på pallekoloni da ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 mr.transam: hva pokker har du røykt idag? xD men utrolig surt å få blålys bak seg... blir bare nervøs av å se purk kjøre forbi.. :| Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per s Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Stor sjangse for ferie på pallekoloni da ja politi folkene som stoppet meg mente att jeg slapp unna pallespikring...men de kunne ikke si noe for sikkert. Siter -1992 nissan 200sx -1987 vw caddy pickup..solgt -1990 toyota celica 2,0 gt-i...solgt -1980 toyota corolla 1600 SR -1990 mercedes 190d...RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 135 km/h i 80 er pallespikring... o_O spørs om de har tullet med målingene det da..! o.O noe lignende skjedde her i byen.. noe med at de ikke stod på rett plass pga fjell i bagrunn osv. så da ble det godtatt at han som blei tatt i 165 km h... istede ble tatt i 125. Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spirit_of_åsen Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 men om du må d så er d ingen undergang, er egentlig en bra ferie. Bruker ikke noe penger, får slappe av skikkelig. Møter masse gerninger :D Ikke som en vanlig ferie hvor man er på fylla i 14dager er dødsliten etterpå, blakk i en mnd pga av kreditkort o.s.v :D Men er helt klart ikke like morro :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 surt å høra :( spess me damo.... men må innrømma at i den farten so fortjente du da dessverre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Snitt på 135 i 80 sona er ubetinget fengsel. "Grenseland" er 126-128. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 surt å høra :( spess me damo.... men må innrømma at i den farten so fortjente du da dessverre... Regler er regler selvfølgelig, men jeg mener vei og forhold spiller en rolle. Fortjent om det stod et busslass med engelske skolebarn på elgjakt langs veien og han kjørte slalom mellom dem alle.. Men om det var klar bane så ser jeg ikke problemet... men man må selvølgelig være klar for å ta straffa. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Om du har egen bil kan du bruke tiden på å fikse opp bilen, lage et prosjekt ut av den. Da kan du ikke bruke den likevel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg