Gå til innhold

Billig lakk?

Ranger emnet


Frakk2000

Anbefalte innlegg

Hører rykter om at jeg kan bruke lastbillakk istedet for vanlig personbil? Og at dette skal være en del billigere?

 

Er det noen andre steder hvor jeg kan få billigere lakk? (Netthandel som selger lakk?)

 

Klart du kan bruke "lastebillakk", men den er litt dusere enn vanlig lakk...

 

Så det spørs jo hva du skal lakke...

 

Ser du bor i Kristiansand, så der finnes vel store lakkforhandlere!:)

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Priseksempel:

 

Lakk utsalg i Kristiansand ca 1400 kr for 1 liter lakk med herder og tynner. (får med noe ekstra tynner og herder da, men selve lakken koster ca 850 kr literen uten tynner/herder)

 

TOP GUN fra forumet her: 1400 kr for 4 liter lakk inkludert tynner og herder ferdig blandet.

 

Kan ikke si noe om kvalitets forskjell på disse da jeg ikke har fått lakken ennå, men prisen er jo skikkelig bra.

 

Jeg vet hvertfall hvem jeg velger. :)

 

edit: lastebillakk går fint, har visst et mindre fargeutvalg - men skal ikke være noe problem å få den i sort som du nevnte. Prisen er ikke så veldig mye lavere, hvertfall der jeg sjekket priser (Per Hagen på Mjåvann).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa han helst selger dunker med lakk til meg, dvs 5 liter grunning eller 4 liter lakk (det var det de kom i) men fremdeles billig.

Hvis du ikke trenger mer enn 1,5 liter så vil det koste omtrent det samme for den mengden fra lakk utsalg eller 4 liter fra TOP GUN så hvis du ikke trenger mer senere, eller velger å spraye hele bilen er det jo opp til deg hva du velger. Kanskje like greit å bare ta en tur til på Per Hagen da, de har masse koselig til bil der og ser ut til å vite hva de gjør når det kommer til lakk.

 

edit: han har et telefon nummer, du får det når han svarer på en PM fra deg.

 

edit2: jeg husker ikke prisen på lastebillakk, men syntes huske det ikke var så lite som 300 kr, tror det var rundt 600 literen der jeg sjekket hvertfall. Men det lønner seg jo å sjekke flere steder da.

Det er ett sted på Sørlandssenteret også som selger lakk men jeg husker ikke navnet desverre.

Høres ut som lastebillakk kan våre noe for deg til det du har snakket om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår