JCF Posted August 29, 2022 Report Share Posted August 29, 2022 Hei, på bakluken til min 2015 VW Golf har lakken begynt å falle av. Hva bør jeg gjøre for å forbedre dette? Er helt newbie på bil, men vil gjerne lære hvordan jeg tar vare på den selv. JC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr4ti Posted August 29, 2022 Report Share Posted August 29, 2022 Hei. Det bør du få utbedret snarest slik at rusten ikke får mer utbredelse. Finnes mye videoer om slike reparasjoner på you tube men jeg ville anbefalt å få dette utbedret på et profesjonelt verksted om du er helt nybegynner fordi dette er et utsatt sted og rusten/lakkslipp vil komme tilbake om det ikke blir skikkelig gjort. Ønsker du å gjøre dette selv? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JCF Posted September 6, 2022 Author Report Share Posted September 6, 2022 Tja, tanken var å prøve å gjøre det selv, men nå ble jeg jo usikker. Hva bør jeg søke på for å finne løsning på youtube? Det blir vel veldig dyrt å levere til merkeverksted? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts