buz Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Sune andersson, er jo ikke helt borte på mc-stuntkjøring http://www.mcstunt.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_s90r_ Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Ja, var i sverige for et år siden ellerno på drag og der var Sune.. han var RÅ!! Anbelfaler han jah!! Siter Mvh Adrian Volvo 245 Turbo 81 Polaris RMK 155" 600Ho 07 Massey Ferguson 4355 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M3 Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Hei hei, ja acr er tøft..men mange er bra kjipe nårr det gjelder få sitte på..:S Ellers er acr supert :D:D Hva med å kjøre selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Da har vi avtalt med Arctic Extreem at de skal kjøre pauseshow på ACR til våren. Dette er en ny og lovende gjeng fra Nordnorge som vi har skikkelig tro på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Ka me ett burneshow på langraka?? sku vert dritt arti.. :D Btw street meat i bodö på söndag.. på city nord :) Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Jeg kommer :) forhåpentlivis med bil ;) Skal donere mye gummi :D Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW1300T Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Ser virkelig fram til neste treff! Redigerer for tiden noe film fra sommerens treff og begynner virkelig å glede meg til neste års banekjøring! Må bare oppfordre alle til å stå på i vinter og bli ferdige med bilene i tide... det betyr vel at jeg må sette i gang selv også! :D En liten film fra sommerens første treff: (høyreklikk og lagre som) Størrelse: 31,3 MB Lengde: 12 minutter Og en liten film fra sommerens andre treff: (høyreklikk og lagre som) Størrelse: 17,4 MB Lengde: 6:45 minutter Edit: La til en film fra det "Volum 2"! Siter ArcticRacing.net Bruksbil: BMW 316i (E46) Prosjektbil: BMW 320i (E36) Veteranbil: VW 1300 / Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Artig med film endelig! Har hørt litt snakk om at det blir nektet prøveskilt til våren? Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Artig med film endelig! Har hørt litt snakk om at det blir nektet prøveskilt til våren? Hvor har du hørt det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Hei, e jo mange her som kjøre med L. Kunn ikke dokk på sommertreff hadd en sånn "rolig" time eller nå så vi med L kan få låv å kjør litt? Hadd vørre arti. E jo mange som har Egen bil som man bære bruk tel øvelseskjøring. det har eg å 3 anner kompisa å masse anner folk på forumet. Nån som e enig me meg eller ? =P Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Husker ikke i farta hvor jeg hørte det, men mener det var en fra rana racings ecurity som hadde nevnt det.. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linemor Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Husker ikke i farta hvor jeg hørte det, men mener det var en fra rana racings ecurity som hadde nevnt det.. Dette er IKKE en offisiell uttalelse fra oss. Ikke ta alt dere hører for god fisk, vent heller til regler blir lagt ut på Sommertreff's egne sider. Er så dumt når det blir så masse spekulasjoner og folk som har hørt ditt og datt. Siter http://www.ranaracingsecurity.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Jeg og noen kamerater kommer! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 kjøøre med L da? =P Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 kjøøre med L da? =P Nope, kjører uten L og mudern! Får lappen til da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg