Gå til innhold

Jeg vil ha en sånn!!!!!!!!!!!

Ranger emnet


AMG

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by AMG

Dette er kunst,eller???????????:D

 

Spør du meg så var det der en av de jævligste supraene jeg har sett.

Personlig synes jeg bilen er så fin i originalstand at man ikke bør gjøre særlig mye med den. En søt, liten vinge kanskje og eventuelt noen andre felger, det holder lenge :-)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by raboc

 

Spør du meg så var det der en av de jævligste supraene jeg har sett.

Personlig synes jeg bilen er så fin i originalstand at man ikke bør gjøre særlig mye med den. En søt, liten vinge kanskje og eventuelt noen andre felger, det holder lenge :-)

 

Jeg synes heller ikke at den stylingen passet. Men originalt skal det ikke være. Ingen biler i originalstand er slik som man vil ha dem, man må alltid modifisere dem litt. For det første har Supraen en søt "liten" vinge originalt som bør være der, og andre felger er jo en selvfølge 19 eller 20" , pluss senking, andre sideskjørt, fangere osv. Også MASSE ponnier. :D

Terjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ASSWIPER

 

Jeg synes heller ikke at den stylingen passet. Men originalt skal det ikke være. Ingen biler i originalstand er slik som man vil ha dem, man må alltid modifisere dem litt. For det første har Supraen en søt "liten" vinge originalt som bør være der, og andre felger er jo en selvfølge 19 eller 20" , pluss senking, andre sideskjørt, fangere osv. Også MASSE ponnier. :D

 

Jeg formulerte meg klønete; jeg mente en "vinge" foran -- det heter vel kanskje noe annet på fagsproget?.

 

Større hjul kan jeg være med på, men sideskjørt blir fort stygt synes jeg.

At man ikke kjører en sånn bil med original motor sier seg da sjøl? Motor og drivverk tåler jo sinnsykt mye mere effekt enn hva den er levert med...

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ASSWIPER

 

Jeg synes heller ikke at den stylingen passet. Men originalt skal det ikke være. Ingen biler i originalstand er slik som man vil ha dem, man må alltid modifisere dem litt. For det første har Supraen en søt "liten" vinge originalt som bør være der, og andre felger er jo en selvfølge 19 eller 20" , pluss senking, andre sideskjørt, fangere osv. Også MASSE ponnier. :D

 

MASSE ponnier og 19", 20" felger hører jo absolutt ikke sammen da... ikke på gata engang.

Da får man heller ha flere sett med felger, race, gate, og show. Hvis man har så mye penger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by raboc

 

Jeg formulerte meg klønete; jeg mente en "vinge" foran -- det heter vel kanskje noe annet på fagsproget?.

 

Større hjul kan jeg være med på, men sideskjørt blir fort stygt synes jeg.

At man ikke kjører en sånn bil med original motor sier seg da sjøl? Motor og drivverk tåler jo sinnsykt mye mere effekt enn hva den er levert med...

 

Jeg ville heller ikke hatt den for ekstrem, men man får jo kjøpt litt "diskre" sideskjørt, for det ser ikke så bra ut når den er lavere på fronten enn på sidene og bak, det må jo passe i sammen mener jeg, Det kan jo ikke se halvferdig ut, hvis du forstår hva jeg mener.

 

Veiven og drivverket er dimensjonert for 500 HK!!!

På Skyline R34 er den dimensjonert for 400 HK!!!

 

Jeg synes SilverSupra'en er rå!

Terjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

 

MASSE ponnier og 19", 20" felger hører jo absolutt ikke sammen da... ikke på gata engang.

Da får man heller ha flere sett med felger, race, gate, og show. Hvis man har så mye penger...

 

Man er ikke fattig når man har en Supra!!:D

 

Nei, det går jo an å kjøpe noen som brukes til løp. Trenger egentlig bare to sett da!!

Terjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

 

MASSE ponnier og 19", 20" felger hører jo absolutt ikke sammen da... ikke på gata engang.

Da får man heller ha flere sett med felger, race, gate, og show. Hvis man har så mye penger...

 

Det kommer jo helt ann på hva man skal med ponniene det?

 

Profilen man får vrengt på 19" eller 20" vil naturligvis duge dårlig om målet er å launche fortest mulig fra 0 - 200, eller andre tilsvarende ting, men det er jo ikke alle som bygger bil for denslags ;)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by raboc

 

Det kommer jo helt ann på hva man skal med ponniene det?

 

Profilen man får vrengt på 19" eller 20" vil naturligvis duge dårlig om målet er å launche fortest mulig fra 0 - 200, eller andre tilsvarende ting, men det er jo ikke alle som bygger bil for denslags ;)

 

Man får dårlig grep sånn helt generelt, du får jo ikke bruk for noen ponnier da...

Og hvis man skal bygge en Supra med.. si 700hk bare for å være kul så fortjener man juling, ikke 20" felger... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

 

Man får dårlig grep sånn helt generelt, du får jo ikke bruk for noen ponnier da...

Og hvis man skal bygge en Supra med.. si 700hk bare for å være kul så fortjener man juling, ikke 20" felger... :)

 

Jeg må si meg uenig. Bilen hadde hengt godt nok, også skal det se tøft ut, og jeg sa at man måtte hatt slicks til banekjøring. Det er ingen vits med gateslicks og 15" til vanlig kjøring (utenom banen), ikke ser det fint ut, hvis man skal kjøre så fort så ryker lappen fort, eller dreper man seg selv.

 

Men jeg forstår hva dere mener, men jeg synes SVÆRE hjul og lavprofilte dekk er viktig. :cool:

Terjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ASSWIPER

 

Jeg må si meg uenig. Bilen hadde hengt godt nok, også skal det se tøft ut, og jeg sa at man måtte hatt slicks til banekjøring. Det er ingen vits med gateslicks og 15" til vanlig kjøring (utenom banen), ikke ser det fint ut, hvis man skal kjøre så fort så ryker lappen fort, eller dreper man seg selv.

 

Men jeg forstår hva dere mener, men jeg synes SVÆRE hjul og lavprofilte dekk er viktig. :cool:

 

joda helt sant det. Men jeg er sånn som liker å utnytte så mye som mulig til 'enhver' tid... Synes det holder med 18" for looks/performace.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :)

 

Den bilen var ikke mye fin synes jeg...

 

20" på supra ser helt feil ut... ikke kult i det hele tatt.. 19" er stor.. Jeg hadde gått for 18" med skjærte sliks hvis det var til en Supra med 700hk.. Det er utrolig lite kult å få breings i over 150 km/t på motorveien hehehehe :)

 

Skal du ha en Supra TT med 6 speed kasse bør du smøre deg med tolmodighet og åpne penge sekken.. det er veldig få suprar med manuel (solgt bare ca 1000-1300 stk i hele europa og ca det samme med automat) av og de blir solgt med en gang.

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår