Fluto82 Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Var ute å kjørte før i dag,så begynte motoren å fuske litt. deretter skjedde det ingenting da jeg gav full gass,bilen mistet faktisk turtall,men den stoppet ikke. kjørte den litt til gav gass og slakket på,men til slutt så stoppet den faen meg!!!! Noen som har vært borti dette før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Den starter forresten ikke heller. men starteren klarer å dra den rundt,men den starter ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 tom for bensin? Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Er en kontakt bak spjeldet, litt nedenfor.. sjekk den. Jeg hadde også noe av de samme problemene ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 takk takk... skal sjekke.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Joachim aka. Fluto82 erklærer herved seg selv som IDIOT!!!! Bensintom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Hahahahaha, nice :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunebo Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 hahaha så bra. vet ikke om jeg hadde turt og sakt det en gang jeg ass Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 er det ikke derfor vi har forum? drite ut hverandre?! Ble nervøs ser u,lukta jævlig bensin å.... hehehehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunebo Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 jo det er vel kanskje det hehe Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Hehe, så du ble bensintom ja? Godt det ikke var noe verre da. Audi RS80 fortjener en femmer for sitt noe dumme, men i dette tilfellet, smarte forslag:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 bedre å drite seg ut å gå bensintom enn å ha totalt motorhavari og betale bortimot 20k for å få den på veien igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Tom for bensin var det første som slo meg og.. Har prøvd det selv, rett etter at jeg hadde skifta registerreim.. blei skeptisk og flytta, dobbelsjekka og flytta regreima tilbake en gang til. Det blei ingen forbedring før jeg slukøra gikk til bensinstasjonen og henta fem liter.. Så du er ikke den første selverklærte idioten. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 bedre å drite seg ut å gå bensintom enn å ha totalt motorhavari og betale bortimot 20k for å få den på veien igjen! Absolutt, noen ganger finner man løsninger som er så lettvinte at man aldri trodde det gikk an :hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 pluss at jeg har en helt mongo skive bak bensinmåleren,så når den er "tom",er det det i realiteten ca 5-7L igjen.... må få surra meg til å bytte den... best å lære the hard way! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg