Mad_Maxx Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 2800 for slissa 2.2 skiver, Black Diamond...... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Og dreie inn på midten av skivene uten noe stiving svekker ikke skivene noe? Neida.... alacocaina At du fikk det godkjent står som en gåte for meg... Det er mer som ett mysterium vil jeg påstå!! faktisk noe av det dummeste jeg har hørt!! er jo en grunn til at ventilerte skiver er som de er da! fatter ikke at noen kunne ha godkjent en så hånete ombygging av noe så utrolig viktig! Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 hehe,okok. Brukte omega 2.4 bremsene da. Og ventilerte disse, blir jo umulig dårligere enn de orginale 2.0 bremsene. Hva slags skiver var det du "ventilerte" da?? blir jo ikke riktig å dreie på ei smal uventilert skive.. 2.4 skivene er jo ca 24mm brei tror jeg!! ei uventilert er jo langt fra dette! Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Du som er en idiot som tror du har ventilerte skiver bare fordi du har dreia vekk litt i senter... ventileringa fåregår jo ikke der.. er jo mellom bremseklossene varmen genereres og derfor det er ventilert akkurat der!! ikke vel boltsirkelen som du fabler i!! Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Altså , hvordan kan en skive bli svekket når man ikke dreier på selve skiven ? ero boltesirkelen jeg dreide av 3mm, ingenting som svekket det, og når dere får levert ventilerte skiver så er det boret hull i de, og det svekker skivene vis du skal gjøre det selv. er da ikke borret noe hull orginalt heller.. annet enn hullene hvor boltene til navet skal skrus fast.. bremseskiver er jo støpt og så avbalansert i dreiebenk! Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 ta snarveier for å spare noen kroner angående bremser er ikke lurt. så havner vel i grøfta med vraka bil osv snart han her. forsikrings penger kan han se langt etter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 ikke mitt problem , men synd at en ascona B må gå tapt pga en noob som tror han har peiling på mekking!! Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Forstår enda ikke hva det er han har dreid jeg? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 gjør egentlig ikke jeg heller.. skjønner ikke vitsen med å dreie ved boltsirkelen heller... Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg