Gå til innhold

al3x' 1995 A4

Ranger emnet


al3x

Anbefalte innlegg

Angeleyesene dine lyste noe fryktelig bra. har du gjort noe spesielt med de ell? tror vi skal ha ganske like. søk på Audi4Life's Audi A4 så kan du se på mine.

Dine lys så veldig like ut ja. Jeg har vel egentlig ikke gjort noe spesielt med dem. Koblet fra parklys pæra og de to små LEDsene :)

 

Men de synes ikke så godt i dagslys da desverre =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 929
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tja, har jo vært litt ting og tang da. Men hva annet kan man forvente av en 13 år gammel bil? :P

 

  • Har byttet deler av forstillingen (gikk på garanti)
  • Har byttet deler av forstillingen (gikk på garanti)
  • Byttet indre og ytre drivledd foran på venstresiden
  • Byttet girkasse
  • Byttet eksos (gamle var full av hull)
  • Byttet motorfester (alle sammen)
  • Panser låsen er litt merkelig, fikk fikset det, men det har kommet tilbake igjen
  • Byttet dempere (de bak var gåene)
  • Takluka er ikke helt frisk, tar knekken på sikringene (har ikke orket å finne ut av hva som er feilen der)
  • Bremsene foran ligger inne på skivene og dette gjør at bremsevæska koker og jeg får luft i systemet. Tror eneste løsningen er å bytte kalipere foran nå.

_________________________________________________________________

 

 

 

okei, har du kjøp nytt? er det dyrt eventuelt:P har sinnsykt lyst på den audien, hvis du kunne skrivd noe sånn ca hvor mye det kom på? leste det med at den ikke var så glad i temeratursvingninger å regn, heheh:P jeg kan ikke så mye om bil, men har lyst lære.. så all hjelp jeg kan få er positivt=)

 

Russlern

VW Passat 1,8T 00mod

Nissan Almera 96mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte alle delene nye, bortsett fra girkassa som jeg fant brukt. Har ikke betalt så mye, men det er mest fordi jeg har fått rabatter på alt og skrudd mye selv/fått en bekjent til å fikse det for meg for en liten slant. Men ja, det har jo fortsatt blitt noen tusenlapper da :P uff...

 

Hvis du er litt flink med henda så kan du spare mange penger på å fikse ting selv, enn å sende bilen på verksted. Kan gi et eksempel, Møller hadde tatt 6000kr for å ta ut og sette inn den "nye" girkassen min, og ny girkasse hadde vel ligget på 20 000+... Jeg ga 5000 for kassa og 500kr for jobben.

 

Nei, bilen min tåler visst ikke å stå stille noen dager når det regner masse og temperaturene går opp og ned som en jojo =/ Må finne ut hva som er feil, er så irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er flink med henna=) min onkel er mekaniker på et iveco verksted, å min bror er lærling som mekaniker=) å jeg har helt dilla:P så ordner det meste selv=) så sånn sett blir det vel ikke noe problem. eneste er å kjøpe delene=) men får se, venter på svar fra jobb nå, får jeg den så blir det a4 på meg også:driving får vel svar på onsdagen regner jeg med=) hihi

VW Passat 1,8T 00mod

Nissan Almera 96mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ble litt inspirert av noen amerikanske Audier jeg har sett på nettet med DOPE merker og bare MÅTTE ha samme klistremerke som de hadde :D Så jeg fikk tak i et veldig bra bilde av dem og dro til et firma som driver med bil dekor o.l. og fikk dem til å lage et par slike merker til meg.

 

Og sånn ble resultatet (se bort i fra møkkete og rotete bil :P):

 

IMG_3391Medium.jpg

IMG_3389Medium.jpg

IMG_3393Medium.jpg

IMG_3396Medium.jpg

 

Ble fornøyd jeg :D

Kommer noen bedre bilder i dagslys og med nyvaska bil i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei rått det der :)

 

Du vet ikke om noen utenlandske sider som ligner på bilforumet da? Diverse prosjekttråder og lignende, tenker da mest på A4 seff ;)

 

EDIT: er medlem av vacn, vwvortex, audiforums... Trenger fler:driving

Jeg leser mye på vw-vortex.com og audizine.com. Begge sidene har underforum for A4 :)

 

Audizine har et par tråder om folk som driver bredder bilene sine selv. Ganske imponerende å lese om.

 

Ellers så finner man jo så utrolig mange nyttige og unyttige tips til hva som kan gjøres med bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Er bare å si ifra hvis du vil ha fila jeg brukte for å få laget mine merker :) Har den liggende fortsatt.

 

Hehe, jeg har remote på pcen din alex, så kan jo bare ta den selv. Og den der youngteen13nudeinshower.avi i downloads mappa di sletta jeg "for deg".. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår