Gå til innhold

al3x' 1995 A4

Ranger emnet


al3x

Anbefalte innlegg

  • Svar 929
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei kjenner ikke noen greie lakkeringsfolk på nittedal a? her på hadeland tenker visst alle på seg selv, og skal de hjelpe deg skal de ha så høye priser at du bare kan le og gå ut døra. er ikke så langt å kjøre dit og får delene mine i slutten av denne uken(forhåpentligvis hehe) og da skulle jeg fått lakert øyelokk, bakrutesenker, spoiler og speil. han som skulle gjøre det for meg har utsatt det siden oktober og nå kan han finne seg noen andre han kan dra ut tiden for.

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjenner ikke noen greie lakkeringsfolk på nittedal a? her på hadeland tenker visst alle på seg selv, og skal de hjelpe deg skal de ha så høye priser at du bare kan le og gå ut døra. er ikke så langt å kjøre dit og får delene mine i slutten av denne uken(forhåpentligvis hehe) og da skulle jeg fått lakert øyelokk, bakrutesenker, spoiler og speil. han som skulle gjøre det for meg har utsatt det siden oktober og nå kan han finne seg noen andre han kan dra ut tiden for.

Jeg kjenner desverre ingen som er spesielt billige gitt. Pratet med en i fjor sommer, han skulle ha 3000kr for å lakke fangerene mine helt ned. Stiv pris gitt =/

 

Men i Oslo finner man helt sikkert noen som kan lakke billig. De fleste stedene jeg har vært i kontakt med har ikke hatt noe problem med å ta på seg jobben, er bare prisen som har vært problemet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komme deg ut å montere alex, du jobber for sakte;)

Jeg dro litt hardt i den spaken for å åpne panseret i går, så vaieren løsna xD Det var nedtur ass. Så må få festet den SÅ skal xenon kittet på plass!

 

Hmm Al3x? er det Sonar lyktene du har? i så fall så er det ikke lov og montere Xenoen i dem...

Det er jeg fullt klar over :) Ikke akkurat det jeg bekymrer meg mest for, for å si det sånn :P Hvis lyktene etter all formodning skulle bli ødelagt (noe jeg umulig kan skjønne) så kjøper jeg bare et annet sett lykter. Det advarselen står forsåvidt på de fleste uorginale lykter jeg har titta på.

 

hvordan gjør du med lyktene dine? vi har jo så og si like lykter ihvertfall. fikk mitt xenon kit i posten idag jeg å. men må finne et fint sted å borre hull :P har ikke hatt tid til å se ordentlig på det, antar det skal gå fint.

Kapper ut et hull av den "kuppelen" som sitter bak kjørelyset, setter inn den overføringa som fulgte med xenon kittet og så kobler jeg til ledningene og monterer festebrakettene til ballastene et eller annet sted under lykta :)

 

mye som ikke er lov. al3x er vel såpass oppegående at han vet dette.. uansett så er det vel påbudt med lyktespylere og automastisk høydejustering.. vet ikke hva han har jeg men.

Har verken lyktespyling eller automatisk høydejutering jeg! :) hehe.

 

Men nå har jeg jo planer om å bytte til S4 fanger å, og de kommer med hull til lyktespylere, så kan jo hende jeg bygger om til det etterhvert å. Men ellers så skal jeg bare justere lysa litt lavere enn de egentlig skal stå, slik at jeg ikke blender folk langs veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, syntes den kuppelen blir veldig liten å "skrøpelig" jeg hvis jeg begynner å skjære ut i den :P men kan hende det blir bra det altså :) jeg har s4 front med spyler hull men har lokkene liggende så limer de fast bare :P gidder ikke kjøpe dette no ihvertfall. =)

Burde gå fint å få montert det som skal gjøres :)

Og lyktespylinga er ikke verdens undergang :P Kan slite hvis du blir stoppet i teknisk kontroll, men derfor skal jeg alltid ha de orginale lyspærene i bilen, slik at jeg kan bytte tilbake på stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bare hørt at du kan ødlegge lyktene, har de samme lyktene på bilen min.. så jeg får se hva som skjer med bilen din før jeg monterer xenon på bilen min :-P hehe... hvis noen skal ha xenon så si i fra jeg kan skaffe de for 1000 kr... send meg pm, 4800 k og 6000 k. Er en kompis som selger det. Du får jo så klart xenon på ebay til 400-600 kr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bare hørt at du kan ødlegge lyktene, har de samme lyktene på bilen min.. så jeg får se hva som skjer med bilen din før jeg monterer xenon på bilen min :-P hehe... hvis noen skal ha xenon så si i fra jeg kan skaffe de for 1000 kr... send meg pm, 4800 k og 6000 k. Er en kompis som selger det. Du får jo så klart xenon på ebay til 400-600 kr..

Eneste jeg hadde tenkt på var at det ble for varmt i lyktene, men xenon pærene lager jo ikke like mye varme. Så skjønner ikke hvordan man kan ødlegge dem :P

 

Ga forresten 800kr for det settet jeg kjøpte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår