Gå til innhold

hva er det treigeste du har kjørt?

Ranger emnet


Qee

Anbefalte innlegg

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Qee

Ja, hva er egentlig det treigeste du har kjørt?

 

kan vell nesten svare selv og :)

 

det er min mor sin FIAT 600 med hele 28 ville hk hvis jeg husker riktigt :D 0-100 på ufff LENGE, hvis den ikke stoppet på 93-95 km/t då ifølge speedometeret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den slappeste bil jeg har kjørt er uten tvil: pansra militær GD240....den var også den som har krevd mest armkraft for å dreie på rattet stillestående.

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by galaczy

firmabilen min , en nissan det også vel og merke :P

nissan serena . full av verktøy og drit. ohoi så det fløtter seg :P

 

1,6 bensin ell? Isåfall er det bortimot det lateste som er produsert.. Kjørte en sånn en periode selv, skrudde alltid av AC under akselrasjon, selv da var den håpløst treg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Sånn for å ha opplyst om det..

Volvo 240 med tilsammen 3,5 tonn ekstra å dra på går faktisk veldig fint, selv med automat og B230E..

 

Scorpio med 4.2 tonn går også greit ;)

Henta pukk endag for noen år siden, opp på vekta bil og henger, 1,8 tonn. Etter at all pukk'en var lastet på så var det opp på vekta igjen, 4,2 tonn. hehe. De lurte på om jeg skulle lasse av litt "nei, nå som jeg har fått alt på så vil jeg ikke ta noe av igjen " ... Turen fra Øysang til Risør gikk greit , men merket at bremsene og ax'n var ikke akuratt som før, men så har scorpio gode bremser og det er godt =) Strektningen var ca 2.5 mil. 1 mil på E18.

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaasumbakkene der er det bratt, men at den ikke klarer å dra 3 stk opp der er latterlig..

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vel ha vært gamle D 1200S `n min(ex greenrallye sin).. Kjørte over fjellet fra Lærdal til Bergen, før tunellen ble åpna. Var aldri ute av 2.gir på vei opp...

 

Den gjorde 120km/t på 3.gir og 110km/t på 4.gir...

 

Ellers så var ikke B 1100N noen rakett heller... Gjorde 0-100km/t på ca 30sek, toppfart ca 135-140km/t i nedoverbakke etter maaaange minutter med fullgass...

Men det værste med den var vel at den brukte nesten like lang tid fra 100-0km/t.

Bilvask er oppskrytt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Fyrsten

Det må vel ha vært gamle D 1200S `n min(ex greenrallye sin).. Kjørte over fjellet fra Lærdal til Bergen, før tunellen ble åpna. Var aldri ute av 2.gir på vei opp...

 

Den gjorde 120km/t på 3.gir og 110km/t på 4.gir...

 

Ellers så var ikke B 1100N noen rakett heller... Gjorde 0-100km/t på ca 30sek, toppfart ca 135-140km/t i nedoverbakke etter maaaange minutter med fullgass...

Men det værste med den var vel at den brukte nesten like lang tid fra 100-0km/t.

En 85` transporter med 1600 diesel på 60 hk full av verktøy og utstyr (elektriker) er ikke akkurat kjapp i trafikken heller :D Gjorde 110 i nedoverbakke..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår