Gå til innhold

stylet polo selges!!

Ranger emnet

kpkp

Anbefalte innlegg

bra du fikk solgt Polo'en din da, og riskokere som folk flest kaller de er bra biler, samme med noe gammel AM-Car og.

Dobbel efekt + Cab er en merkbar oppgradering ja.. hehe...

Jeg hadde 1400kg/110hp i en 4wd stasjonsvogn før, men nå så har jeg bare 774kg (inc full tank) ig 119bhp (merk: bhp) + off-top som det heter. (ikke helt cab, men taket kan taes av på under 2min, hehe)

er natt og dag forskjell på de bilene, den bilen som drar aller mest på smilebåndet er den jeg ahr nå.. :D

uansett, hold oss oppdatert hva du driver med... alltids morro å se hva damene liker vettu.. hehe

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kpkp

takker :)

hehe.. vet det egentlig.. men hadde så lyst på tegna uansett :) de tegna representerte mer om meg enn om bilen da..

bare et sånt personlig preg på den!

hvor så du meg da?

Husker ikke helt hvor jeg så deg, men jeg merket meg de tegnene i bakruta. Kjørte forbi deg på en eller annen tofelt et sted.... Dama likte bilen din veeeeldig samtidig som hun elsker grønne(?) biler. Hadde lommeboka vært feitere hadde jeg hatt ny bil nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe... såklart skjønner j en spøk.. men er bare så lei av sånn barnslig "riskoker" språk... akkurat som de volvo gutta som klager på hitlerbiler og riskoker biler.. blir så lei av sånn fjås! men no hard feelings! :) jepp... her blir det nok en honda del sol 125 hk. har ikke råd til å forsikre en jævel 160 hk. det er for dyyyrt! og mest sannsynlig hadde jeg kjørt meg ihjæl også! jo større motor, jo dessto større fart!hehe..ja de japse bilene er det fader i meg trøkk i! var sinnsykt fornøyd med polon! og vet ikke hvorfor jeg fikk et sånnt impulshandling at jeg skulle selge den. det stod: DEL SOL i hodet mitt vel... :)

blir nokk no altezza,senking og felger og effektannlegg på den nye å...men tror jeg hopper over plastikken denna gangen.. styling blir for dyrt! og er så dritt lei av at det skraper nedi..

blir fader i meg dyrt å holde det vedlike..

men ganske off topic: hør på allt det uhellet som har skjedd meg i det siste.. helt utrolig!

-ble sykemeldt fra jobben (sjefen er en jæ... h... ) fikk ikke en krone av ho i sykemeldingspenger. bare for å være jævlig mot meg..

-så jeg slutta..(ho er en slavedriver som blir ALDRI fornøyd.

-kom ikke inn på høgskolen

-fikk ikke dagpenger av arbs.kontoret(mente på at jeg hadde tjent for lite ifjor)

-kræke nesten fronten på en p-plass!

-ble stoppa av snuten for jeg hadde kjørt på rødt lys (no byggningsarb. som jeg ikke hadde fått med meg..)men gudkjelov tokk de ikke førerkortet mitt.

alt dette skjedd på en jævla måned!

så nå står jeg uten verken penger,jobb og skole! det er fett! nei!

men bil er livet! :)

men først må jeg spare meg opp til en da.. men litt vanskelig å spare uten jobb!

nei, nå skrev jeg mye rart! trengte å få letta trykket litt vel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke skjønne hvorfor dere er sånn mot japanske biler! de har absolutt de beste bilene, og for ikke å snakke om motoren! der kan tysker bilene bare gå å henge seg :)

Bare kødda jeg da. :)

Og jeg har hatt japansk bil selv jeg. Som gikk mye bedre enn audi`n... :D

Men den kan ikke måle seg mot audi`n på noe annet enn at den gikk bedre da.. :rolleyes:

Gratulerer med salg da!

Hvor i Norge befinner den seg nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen honda hadde du da? den står her fortsatt.. han har ikke henta den enda.. det er en heftelse på bilen som vi holder på å fjerne den nå... det var den forrige eieren som hadde hefftelsen.. men ho skulle fikse det.. så d går nok greit se.. har skrevet under på salgmeldinga. så den står her til hefftelsen er borte..

så alle i spydeberg vil nok se den rulle rundt ¨der snart! hehe.. tror han vil ta godt vare pån. virka som en forsiktig og grei gutt.. tror ikke jeg trenger å bekymmre meg for den nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen honda hadde du da? den står her fortsatt.. han har ikke henta den enda.. det er en heftelse på bilen som vi holder på å fjerne den nå... det var den forrige eieren som hadde hefftelsen.. men ho skulle fikse det.. så d går nok greit se.. har skrevet under på salgmeldinga. så den står her til hefftelsen er borte..

så alle i skjeberg vil nok se den rulle rundt ¨der snart! hehe.. tror han vil ta godt vare pån. virka som en forsiktig og grei gutt.. tror ikke jeg trenger å bekymmre meg for den nei...

Nei jeg hadde ikke honda.. hadde toyota jeg :)

Toyota Corolla Gt Twincam 16v som var en del modifisert. Så funket bra den.... DA DEN GIKK! hehe..

Lykke til med kjøp av ny bil :)

(Kameraten min har akkurat fått solgt polo`n sin også. En fra oslo som kjøpte den. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å? hvor mye fikk han for den da? og hvor mye hadde den gått da? ja, gleder meg til ny bil nå.. det blir fett! :) joho! men får vel spare opp litt slik at jeg får en bil som jeg er ganske fornøyd med..

Han fikk igjen 100k for den. :)

Husker ikke hvor langt den hadde gått jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider