Erik Andre Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Var ikke mange som dukka opp for prøve lytt, men en var det og han gjorde så bilen min ble helt sykt mye bedre.. når det gjelder lydbilde.. takk for instillings hjelp Tufte & toyota, var så bra at jeg kjørte omvei på vei hjem fra hellerud sletta. Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Var ikke mange som dukka opp for prøve lytt, men en var det og han gjorde så bilen min ble helt sykt mye bedre.. når det gjelder lydbilde.. takk for instillings hjelp Tufte & toyota, var så bra at jeg kjørte omvei på vei hjem fra hellerud sletta. bare hyggelig å kunne hjelpe!! vi får trykke litt mere da julen er over og det begynner å bli varmere i været...hehehehehe spiller bra den bilen folkens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 såg din og James sin bil på messa ! Fantastisk bra lyd i bilen din, fikk ikke hørt så mye da men,.. Veldig fint bygd synst eg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Skal du på Gatebilmessa? for da skal jeg ha tid til en lytt hvertfall :D Du ser vel uansett når jeg kommer ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Takk takk gravstein, du skulle ha bedt om en prøvelytt så hadde du fått litt bedre inntrykk enn ut av vinduet :) zetec: Fort Knox skal på gatebil festivalen, jeg har enda ikke hørt noe hva de planlegger. Er en sjans for at jeg stiller ut, men jeg vet ikke enda. Sier de at de vil ha bilen min der inne så står bilen min der inne, men er det ikke plass nok så står nok bilen hjemme i garasjen. stand'en til fortknox er på 60m2 ganske mye helt til man plasserer noen biler på det.. så vi for se :) er jeg der, er prøvelytt ingen problem :) hvis ikke jeg ser deg så hører jeg latteren din :ahahahhaha: Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Strøkent prosjekt, Erik André! :) Rart, har bodd i Holmestrand siden april, men har ikke sett den søte lille Opelen noe sted enda! Hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 takk takk BoomBoxx, er ikke mye tid til råning gitt.. står mest i garasjen og skrur. Holder på å planlegge en kasse som strømforsyninga til spilleren skal plaseres i.. blir en sprø plassering.. alt jeg kan si :) Var også å bestilte noe sikringsholdere for ATC sikringer i dag og 2stk automat sikringer som skal brukes i en sikrings boks som sikrer belysning, vifter, hovedstrøm til spiller, dsp box og noe annet småtteri. begynner for håpentligvis med dette til neste uke automat sikringene skal være for å kunne skru av all strøm under tiden som emma har som regel.. godt under tiden vil jeg tro :D Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 takk takk BoomBoxx, er ikke mye tid til råning gitt.. står mest i garasjen og skrur. Holder på å planlegge en kasse som strømforsyninga til spilleren skal plaseres i.. blir en sprø plassering.. alt jeg kan si :) Var også å bestilte noe sikringsholdere for ATC sikringer i dag og 2stk automat sikringer som skal brukes i en sikrings boks som sikrer belysning, vifter, hovedstrøm til spiller, dsp box og noe annet småtteri. begynner for håpentligvis med dette til neste uke automat sikringene skal være for å kunne skru av all strøm under tiden som emma har som regel.. godt under tiden vil jeg tro :D Hmmm... Var det en som fikk noen lure ideer i helga, mon tro...? :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 hehe har hatt planer om det lenge, og plasering blir litt mer baksete vennlig enn din :) men joa er ikke feil å ta etter deg :) bilen din har MYE av lure ideer så kan nok hende jeg rapper en løsning eller 2 :P Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 automat sikringene skal være for å kunne skru av all strøm under tiden som emma har som regel.. godt under tiden vil jeg tro :D hva slags automat sikringer er det du bruker da da?? Stinger,tsunami? har erfaring av typen dårlig, med aut sikringer selv .. dette et var jalla merke da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Bruker Stinger, fungerer etter krava de og Denne til små sikringer denne bruker samme sikringer som bilen min har som standard sikringer så håper det blir bra. For i hvertfall sikringer ned i 3A vet jeg.. kanskje lavere også :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 ok. Men du MÅ jo ha sånne med skjerm på da :hammer... lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Som nevnt tidligere ble jeg jo mobba vilt av Nils Petter (zetec) fordi jeg hadde vanlige tre skruer til festing av høytalere i bilen min så her måtte jo noe gjøres :) Jeg kjøpte skruer og islagsmuttere/innslagsmuttere og tenkte at nå skulle ting bli mye bedre og jeg festa venstre front høytaler med dette.. høytaleren satt jo fast den for all del, men frontstoffet/frontgitteret ville ikke sitte på de nye skruene da skrue hodene ikke kom langt nok ut og frontgitteret til Utopia sitter på skruene som fester elementet.. Her fikk jeg hjelp av Morten Pettersen til å dreie spacere/hylser til skruene mine TUSEN TAKK Morten satt på skruene som skal inn: Her fester jeg islagsmuttere.. i steden for å slå de inn så skrudde jeg de inn :) så var det bare å skru elementet sammen med hylsene på siste skrue nesten innskrudd Og nå satt gitteret fast som det skal Stor takk til Morten Pettersen for hyslene han dreide til meg og for kjempe god middag når jeg henta de :) Takker også Zetec for å klage :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Detta blei bra :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Dette blir bra ! Godt å se at mobbingen førte frem, men hvor er de fete skruene ??? Hadde ventet meg å se noen skikkelig syke skruer jeg nå :) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg