Gå til innhold

Teamfortknox Opel Astra oppgradering

Ranger emnet


Erik Andre

Anbefalte innlegg

  • Svar 271
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er bytta på frontsettet zetec, og det kommer på bass høytalerene til søndag.. har ikke hatt ork til å drive på med det enda oxo må bilen være "hel" på lørdag siden det for meg er høstens siste utetreff.. er klart til gatebil festivalen (innendørs treffet til gatebil på lillestrøm) er ikke bombe sikkert at jeg stiller der, men hvis jeg gjør for du komme og "godkjenne" bilen :)

Mitt Opel Astra prosjekt

 

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bytta på frontsettet zetec, og det kommer på bass høytalerene til søndag.. har ikke hatt ork til å drive på med det enda oxo må bilen være "hel" på lørdag siden det for meg er høstens siste utetreff.. er klart til gatebil festivalen (innendørs treffet til gatebil på lillestrøm) er ikke bombe sikkert at jeg stiller der, men hvis jeg gjør for du komme og "godkjenne" bilen :)

Da dukker jeg opp vettu ;) hehe, blir bra detta....

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny spiller innkjøpt.. Alpine DVA-9965R

 

og til bildekåte forum scannere.. here goes

 

DVA-9965R-001.jpg

 

og dette var inni esken:

 

DVA-9965R-002.jpg

 

vil du vite mer om spilleren så kan du lese det >her<

 

driver å putter den inn i bilen, men det tar litt tid.. kanskje bilder i morgen.. når jeg først gjør dette må det jo gjøres ordentlig. vi for nå se.. skal til tannlegen i morra så da hadde det vært greit med lyd.. men blir jeg ikke ferdig så for jeg kjøre uten lyd.

 

og zetec.. sliter enda med å komme igang med boltene til elementene på basskassa.. er sånn jobb jeg ikke har lyst til å begynne på :P kommer vel forhåpentligvis snart det også

Mitt Opel Astra prosjekt

 

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen var ikke skjermer, men det er optisk utgang på denne og der skal jeg koble inn en DSP. Planen er nemlig å ha en forsterker til inn i bilen og bytte frontsettet til et utopia 3veis sett og kjøre det aktivt.. da trenger jeg et 4veis aktivt filter og med PXA-H701 for jeg dette pluss en mengde justerings muligheter.. 31bånds eq og litt snadder :)

 

Men muligheten for skjermer er jo der så du skal ikke se bort ifra at det blir en skjerm eller 3, men det kommer i siste rekke.

Mitt Opel Astra prosjekt

 

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt montering har jeg fått gjort.

 

her har jeg trukket ledningen som går fra spiller til strømforsyning med nylon strømpe FLX12 kjøpt oss instalbay

 

DVA-9965R-003.jpg

 

DVA-9965R-004.jpg

 

på de små kablene måtte jeg ha tynnere nylonstrømpe og det hadde ikke instalbay så jeg leita en stund, men fant til slutt et sett som egentlig skal brukes i pc på http://www.microplex.no Dette var ikke samme gode kvalitet som flx'en men den funker.

 

her er det trukket opp det meste i bilen med strømpa

 

DVA-9965R-005.jpg

Mitt Opel Astra prosjekt

 

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe midlertidig dette da jeg kun tok meg råd til spilleren i første omgang, blir jo som nevnt i noen poster over DSP som skal ha optisk kabel fra spiller og da blir det å fjerne de 3 signal kablene som går der og erstattet med en stk optisk kabel.. men frem til det må jeg jo ha spiller og her er den ferdig montert.

 

DVA-9965R-007.jpg

 

Selv uten dsp boksen ble lyden merkbart bedre og jeg gleder meg bare til å få dsp boksen montert :)

Mitt Opel Astra prosjekt

 

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv uten dsp boksen ble lyden merkbart bedre og jeg gleder meg bare til å få dsp boksen montert :)

 

Godt det da..

jeg hadde i alle fall blitt skuffa om jeg hadde gjøpt en spiller som koster nesten 2 1/2 gang så mye og ikke fått bedre lyd.. hehe.

 

Fungerer Menyer og sånne ting på samme måten som 9855r? også når du får på DSP`n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe midlertidig dette da jeg kun tok meg råd til spilleren i første omgang, blir jo som nevnt i noen poster over DSP som skal ha optisk kabel fra spiller og da blir det å fjerne de 3 signal kablene som går der og erstattet med en stk optisk kabel.. men frem til det må jeg jo ha spiller og her er den ferdig montert.

 

DVA-9965R-007.jpg

 

Selv uten dsp boksen ble lyden merkbart bedre og jeg gleder meg bare til å få dsp boksen montert :)

 

spilleren er meget bra!!! har den samme selv sammen med dsp boks. eneste som er litt negativt er at det tar så jævla lang tid at den leser platene utenom det så er den veeeldig bra!!! lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår