Gå til innhold

Teamfortknox Opel Astra oppgradering

Ranger emnet


Erik Andre

Anbefalte innlegg

  • Svar 271
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg er ikke noe firma, hvis det var meg du tenker på. Jeg er med i Teamfortknox som er en gjeng som har vært noget ekstreme når vi har handla på Fort Knox aka soundpeople i Drammen, vi er ikke annsatt, bortsett fra Kim og Arne Christian så jeg er bare en som har lagt igjen alt for mye penger i butikken deres og bevist at jeg bygger annlegg ferdig med en viss standard.

For dette for vi igjen inngang på noen treff i året, som alle gatebil treffa i år og kanskje på gatebil messa på lillestrøm. Vi har også noen fester sammen som en kompis gjeng.. JUST PURE PHUN :)

skjekk oss ut på http://www.teamfortknox.no men dropp å se på bilder av bilen min, de er fra tidlig i våres :P oppdaterer når jeg er 100% ferdig :)

Mitt Opel Astra prosjekt

 

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og enda en update:

 

Dekslene bak må jo stå i stil med resten av bilen og her skal også en høytaler bort.

baksetedeksel-001.jpg

 

planen var jo å ta av dekslet, men da måtte baksete ryggen ut, fant ut at det ene festet til baksete ryggen er i bagasjerommet (under alt som står der) så jeg var like ved å gi opp hele prosjektet (treffet på rudskogen er jo tross alt til helga og jeg reiser ned på torsdag) Men fant ut at delen jeg skal fikse på gikk ann å ta ut mens dekselet sto i bilen.

 

baksetedeksel-002.jpg

 

etter å ha løsna disse dekslene 2 ganger før (samme festing som foran) gikk det greit av :)

 

baksetedeksel-003.jpg

 

her kommer jo den nydelige originale høytaleren til syne :P Den skal skrus ut og tråkkes på!!! (kommer bilder)

 

så er det jobben jeg HATER (fjerne dritten som sitter igjen etter at jeg har revet av original stoffet

 

baksetedeksel-005.jpg

 

men det blir jo bra etter noen banne ord i garasjen (naboen lurte på om jeg skada meg :P)

 

festa på fleece til å støpe igjen hullet

 

baksetedeksel-006.jpg

 

ser man nærmere så kan man se blod :P

 

baksetedeksel-007.jpg

 

stifta meg selv i fingeren med luft stifte pistol.. erre mulig!!!

blod svette og tårer må til!!!!

 

men fortsette må man jo, her er det klar gjort fiber duk

 

baksetedeksel-008.jpg

 

også er det støpt ferdig

 

baksetedeksel-009.jpg

 

Det var det jeg hadde så langt, regner med å være ferdig i morgen :)

Mitt Opel Astra prosjekt

 

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og enda mer :)

 

baksetedeksel-011.jpg

 

baksetedeksel-013.jpg

 

baksetedeksel-014.jpg

 

baksetedeksel-015.jpg

 

baksetedeksel-016.jpg

 

baksetedeksel-017.jpg

 

baksetedeksel-018.jpg

 

også til slutt som jeg lovte.. en stykk høytaler trampes ihjel :P

 

(denne har ALDRI vært i bruk) :o

baksetedeksel-019.jpg

 

Rått element da.. plastikk chassi :P

baksetedeksel-020.jpg

 

så fikk den skjebnen den fortjente

baksetedeksel-021.jpg

 

og nå ser den faktisk ut som den antagligvis spiller :)

baksetedeksel-022.jpg

 

 

Denne tråden er ubruklig uten komentarer folkens!!!

Mitt Opel Astra prosjekt

 

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår