Gå til innhold

Teamfortknox Opel Astra oppgradering

Ranger emnet


Erik Andre

Anbefalte innlegg

Var ikke mange som dukka opp for prøve lytt, men en var det og han gjorde så bilen min ble helt sykt mye bedre.. når det gjelder lydbilde.. takk for instillings hjelp Tufte & toyota, var så bra at jeg kjørte omvei på vei hjem fra hellerud sletta.

Mitt Opel Astra prosjekt

 

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 271
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var ikke mange som dukka opp for prøve lytt, men en var det og han gjorde så bilen min ble helt sykt mye bedre.. når det gjelder lydbilde.. takk for instillings hjelp Tufte & toyota, var så bra at jeg kjørte omvei på vei hjem fra hellerud sletta.

 

 

bare hyggelig å kunne hjelpe!!

 

vi får trykke litt mere da julen er over og det begynner å bli varmere i været...hehehehehe

 

 

spiller bra den bilen folkens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk gravstein, du skulle ha bedt om en prøvelytt så hadde du fått litt bedre inntrykk enn ut av vinduet :)

 

zetec: Fort Knox skal på gatebil festivalen, jeg har enda ikke hørt noe hva de planlegger. Er en sjans for at jeg stiller ut, men jeg vet ikke enda. Sier de at de vil ha bilen min der inne så står bilen min der inne, men er det ikke plass nok så står nok bilen hjemme i garasjen. stand'en til fortknox er på 60m2 ganske mye helt til man plasserer noen biler på det.. så vi for se :)

 

er jeg der, er prøvelytt ingen problem :)

 

hvis ikke jeg ser deg så hører jeg latteren din :ahahahhaha:

Mitt Opel Astra prosjekt

 

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk BoomBoxx, er ikke mye tid til råning gitt.. står mest i garasjen og skrur. Holder på å planlegge en kasse som strømforsyninga til spilleren skal plaseres i.. blir en sprø plassering.. alt jeg kan si :)

 

Var også å bestilte noe sikringsholdere for ATC sikringer i dag og 2stk automat sikringer som skal brukes i en sikrings boks som sikrer belysning, vifter, hovedstrøm til spiller, dsp box og noe annet småtteri.

begynner for håpentligvis med dette til neste uke

 

automat sikringene skal være for å kunne skru av all strøm under tiden som emma har som regel.. godt under tiden vil jeg tro :D

Mitt Opel Astra prosjekt

 

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk BoomBoxx, er ikke mye tid til råning gitt.. står mest i garasjen og skrur. Holder på å planlegge en kasse som strømforsyninga til spilleren skal plaseres i.. blir en sprø plassering.. alt jeg kan si :)

 

Var også å bestilte noe sikringsholdere for ATC sikringer i dag og 2stk automat sikringer som skal brukes i en sikrings boks som sikrer belysning, vifter, hovedstrøm til spiller, dsp box og noe annet småtteri.

begynner for håpentligvis med dette til neste uke

 

automat sikringene skal være for å kunne skru av all strøm under tiden som emma har som regel.. godt under tiden vil jeg tro :D

 

Hmmm... Var det en som fikk noen lure ideer i helga, mon tro...? :)

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

automat sikringene skal være for å kunne skru av all strøm under tiden som emma har som regel.. godt under tiden vil jeg tro :D

 

hva slags automat sikringer er det du bruker da da?? Stinger,tsunami?

har erfaring av typen dårlig, med aut sikringer selv .. dette et var jalla merke da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt tidligere ble jeg jo mobba vilt av Nils Petter (zetec) fordi jeg hadde vanlige tre skruer til festing av høytalere i bilen min så her måtte jo noe gjøres :)

 

Jeg kjøpte skruer og islagsmuttere/innslagsmuttere og tenkte at nå skulle ting bli mye bedre og jeg festa venstre front høytaler med dette.. høytaleren satt jo fast den for all del, men frontstoffet/frontgitteret ville ikke sitte på de nye skruene da skrue hodene ikke kom langt nok ut og frontgitteret til Utopia sitter på skruene som fester elementet..

 

Her fikk jeg hjelp av Morten Pettersen til å dreie spacere/hylser til skruene mine TUSEN TAKK Morten

 

Festing_midbass-007.jpg

 

satt på skruene som skal inn:

 

Festing_midbass-002.jpg

 

Her fester jeg islagsmuttere.. i steden for å slå de inn så skrudde jeg de inn :)

 

Festing_midbass-013.jpg

 

så var det bare å skru elementet sammen med hylsene på siste skrue nesten innskrudd

Festing_midbass-014.jpg

 

Og nå satt gitteret fast som det skal

Festing_midbass-017.jpg

 

Stor takk til Morten Pettersen for hyslene han dreide til meg og for kjempe god middag når jeg henta de :)

Takker også Zetec for å klage :)

Mitt Opel Astra prosjekt

 

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bra !

 

Godt å se at mobbingen førte frem, men hvor er de fete skruene ??? Hadde ventet meg å se noen skikkelig syke skruer jeg nå :)

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår