ELLINGSEN Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Har en BMW 323 97mod som jeg har senket 60/40. Men bak så er den ikke 40mm. Jeg har ikke fått stilt spissinga, men det virker som det er noe som holder bilen oppe.. den ville liksom ikke sette seg i "ræva".. Er det noen som har vært borti dette eller vet hva som er feil? vet at fjørene skal "sette" seg osv, de har gjort det, men det var heller ikke nok.. på forhånd takk,.., bilde under viser en coupe som er senket 60forran og 40 bak.. slik skulle min vært.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 og sånn er min.. kanskje 1cm lavere.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Har du fjernet/kappet støtputene?? Hvis det er det på BMW da...... Hadde samme problemet med bilen min, helt til jeg fjernet støtputene....... Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 de som fjøene ligger oppi? de gummikoppene? de må jo være der, ellers ligger fjøra rett på metallet.. kommer sikker sånn finn klang klang lyd.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Ikke de som fjæra ligger på, men de som sitter rund selve stanga som går opp og ned på demperen! De gummiputene som stopper demperen fra og gå helt sammen i store dumper.... (håper du skjønner hva jeg mener) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by NissanPrimera Ikke de som fjæra ligger på, men de som sitter rund selve stanga som går opp og ned på demperen! De gummiputene som stopper demperen fra og gå helt sammen i store dumper.... (håper du skjønner hva jeg mener) heheh.. med andre ord ikke kjør i store humper når du har fjernet disse.. ;) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 oja.. kan man kutte de da ? vet at de ligger over selve demperen på stanga.. med no dårlig plastikkdeksel som er sprekk over seg.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Når gjorde du dette ?? Hvis du har gjort det nå nettop så burde du kjøre litt å gi det litt tid så synker det nok sammens. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by BMW-323 og sånn er min.. kanskje 1cm lavere.. Perfekt høyde jo! Er den lavere ser det bare ut som om bilen er sliten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by Ascona Perfekt høyde jo! Er den lavere ser det bare ut som om bilen er sliten. Der må jeg faktisk si meg helt 100% enig,hmm merkelig siden det var Ascona som skrev det... Men uansett det finnes nok av ungdomsbiler som er så sleten at de nærmest subber bakken,og demperne skriker om hjelp!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Faktisk enig med ascona jeg og :) bmw som er så lav at den ser sliten ut er direkte stygt! samme hvor mye plast du peiser på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Ja, jeg syntes det var fint jeg.. Det må være litt (merk; litt) klaring mellom hjulbuen og dekket... Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by Ascona Perfekt høyde jo! Er den lavere ser det bare ut som om bilen er sliten. Fullstendig enig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrofish Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Jepp, ser ut som at det er litt mindre avstand mellom den øverste delen på hjulbuen og dekket enn det er på sidene. da er det etter min mening helt perfekt. ligger hjulet kant i kant med skjermen øverst ser det bare ut som om du er på tur med svigermor baki. (=tungt) skal du senke mer må du la skjermene gå midt nedpå dekket for at det skal bli bra... La det være!:) Siter - 92 BMW 318iS - 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale - 86 Sierra iS - prosjekt? - 98 323i Coupe banebil - 83/87 Audi 200 TQA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Jeg må si meg enig med Ascona og gjengen. En finger eller to kan hjulbuen gjerne ligge over dekket. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg